Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mest unødvendige turen til skolen noensinne akkurat ble akkurat gjort… Kom på skolen, trodde jeg skulle ha muntlighøring. Men neida, vi skal se på film, for å drøye tiden frem til ferien. Tar oppropp og stikker.

Waste av bensin, det er det det er.

Hva slags kjøretøy renner nå denne bensinen igjennom da?

Peugeot Fox. Har kjørt rundt med den i litt over ett år nå. Synd det der, med å være sein å fylle 18. :p
Lenke til kommentar

Mest unødvendige turen til skolen noensinne akkurat ble akkurat gjort… Kom på skolen, trodde jeg skulle ha muntlighøring. Men neida, vi skal se på film, for å drøye tiden frem til ferien. Tar oppropp og stikker.

Waste av bensin, det er det det er.

Hva slags kjøretøy renner nå denne bensinen igjennom da?

Peugeot Fox. Har kjørt rundt med den i litt over ett år nå. Synd det der, med å være sein å fylle 18. :p

Nice! Å fort gå den då?

Lenke til kommentar

Å!! Nå har jeg fått helt X-men dilla igjen. Nå så jeg X-men evolution for ikke så lenge siden, nå ser jeg Wolverine and the X-men, og når den er ferdig er det alle sessongene av X-men the animated series.

Nå, er det noe nytt som skjer her?

Lenke til kommentar

Jeg fortalte enkelte her inne hva jeg har bestilt i gave til anfall. Kan av naturlige årsaker ikke si det åpent her hva det er, men den kom i dag og jeg må bare si den er sweeeeeeet! <3

Skulle bestilt en til meg selv også. :love:

Snille UPS-mannen var på døra her for en halvtime siden.

Hvaerdet hvaerdet hvaerdet? Sidet sidet sidet! *hoppe frenetisk*

Trenger gavetips til madammen, da fantasien min er lik null :p

Lenke til kommentar

Jeg drev jo egentlig å jobbet med Lucid Dreaming jeg. Men det prosjekte slutta den gangen jeg kom hjem drita full og ikke vokna til kl som sto på kl 4 for å skrive ned drømmene mine. Da kom fattern opp, fly forbanna :p Skal prøve igjen i sommerferien da.

Lenke til kommentar

Jeg fortalte enkelte her inne hva jeg har bestilt i gave til anfall. Kan av naturlige årsaker ikke si det åpent her hva det er, men den kom i dag og jeg må bare si den er sweeeeeeet! <3

Skulle bestilt en til meg selv også. :love:

Snille UPS-mannen var på døra her for en halvtime siden.

Hvaerdet hvaerdet hvaerdet? Sidet sidet sidet! *hoppe frenetisk*

Trenger gavetips til madammen, da fantasien min er lik null :p

Sender deg pm.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...