KvitKnekt Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Du kan også ha sett bilde av denne personen før, selv om du ikke husker at du har gjort det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Mest unødvendige turen til skolen noensinne akkurat ble akkurat gjort… Kom på skolen, trodde jeg skulle ha muntlighøring. Men neida, vi skal se på film, for å drøye tiden frem til ferien. Tar oppropp og stikker. Waste av bensin, det er det det er. Hva slags kjøretøy renner nå denne bensinen igjennom da? Peugeot Fox. Har kjørt rundt med den i litt over ett år nå. Synd det der, med å være sein å fylle 18. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Mest unødvendige turen til skolen noensinne akkurat ble akkurat gjort… Kom på skolen, trodde jeg skulle ha muntlighøring. Men neida, vi skal se på film, for å drøye tiden frem til ferien. Tar oppropp og stikker. Waste av bensin, det er det det er. Hva slags kjøretøy renner nå denne bensinen igjennom da? Peugeot Fox. Har kjørt rundt med den i litt over ett år nå. Synd det der, med å være sein å fylle 18. Nice! Å fort gå den då? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Nice! Å fort gå den då? Ikke fort. 50 max. Kjører bare for å kjøre. Jeg kunne kjøpt en moped til 20k, men valgte å heller å betale 5k for 2xPeugeot Fox. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Å!! Nå har jeg fått helt X-men dilla igjen. Nå så jeg X-men evolution for ikke så lenge siden, nå ser jeg Wolverine and the X-men, og når den er ferdig er det alle sessongene av X-men the animated series. Nå, er det noe nytt som skjer her? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg fortalte enkelte her inne hva jeg har bestilt i gave til anfall. Kan av naturlige årsaker ikke si det åpent her hva det er, men den kom i dag og jeg må bare si den er sweeeeeeet! <3 Skulle bestilt en til meg selv også. Snille UPS-mannen var på døra her for en halvtime siden. Hvaerdet hvaerdet hvaerdet? Sidet sidet sidet! *hoppe frenetisk* Trenger gavetips til madammen, da fantasien min er lik null Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Vel, hvis du vil overraske henne kan du gi henne en død hamster Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Pogo? Jeg foretrekker likevel å tro at teorien deres ikke holder vann. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 jeg fløy i drømmene mine igjen i natt gjør det ganske ofte, men i natt så var det mega awesome fight oppi lufta med masse eksplosjoner og slikt haha Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg drev jo egentlig å jobbet med Lucid Dreaming jeg. Men det prosjekte slutta den gangen jeg kom hjem drita full og ikke vokna til kl som sto på kl 4 for å skrive ned drømmene mine. Da kom fattern opp, fly forbanna Skal prøve igjen i sommerferien da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg fortalte enkelte her inne hva jeg har bestilt i gave til anfall. Kan av naturlige årsaker ikke si det åpent her hva det er, men den kom i dag og jeg må bare si den er sweeeeeeet! <3 Skulle bestilt en til meg selv også. Snille UPS-mannen var på døra her for en halvtime siden. Hvaerdet hvaerdet hvaerdet? Sidet sidet sidet! *hoppe frenetisk* Trenger gavetips til madammen, da fantasien min er lik null Sender deg pm. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Noen som vil lese et eksamensprosjekt i utvikling av kreative næringer om kortspillet "Idiot" som "spectator sport"? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hva faen i helvete er det bråket i Tromsø akkurat nå? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Alt som kommer fra Windows som er gratis er som regel dritt... Især moviemaker. fixed Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hva faen i helvete er det bråket i Tromsø akkurat nå? Antageligvis flyalarmen Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hva faen i helvete er det bråket i Tromsø akkurat nå? Hvis du tenker på sirener, så har vi det i Drammen også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Test av flyalarm. Vekte de eneste folka som er igjen her visstnok. Gikk ut for å trekke frisk luft da den begynte og folk poppa ut fra dører og vinduer overalt rundt her og lurte på hva faen. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Yes! Sola kommer frem, nå blir det soling på høyt nivå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Det var sol da jeg sovna rundt seks, så var det skyer da jeg våkna for to timer siden, men nå ser det ut som det klarner opp. Noe det bør, værmeldinga sa 14 grader og knallsol. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Test av flyalarm. Vekte de eneste folka som er igjen her visstnok. Gikk ut for å trekke frisk luft da den begynte og folk poppa ut fra dører og vinduer overalt rundt her og lurte på hva faen. Wat? Er du på Steinkjer nå ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg