sph4ck Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg jobber med muntlig eksamen nå. Noen som har noen anbefalinger til innhold? Det er naturfag//Karbon. Det skal falle under noen av disse temaene: Karbonkretsløp Karbonatomet Hydrokarboner Karbondioksid Alkoholer Fotosyntese Celleånding Plast Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Alle mennesker du har drømt om har du møtt eller sett i virkeligheten også. Nei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Din også relatert til et sterkt avhengighetsskapende gåtespill på nettet? Nope. En sinnsyk blanding av virkelige og oppdiktede folk som holdt et slags treff. Alle mennesker du har drømt om har du møtt eller sett i virkeligheten også. Skeptisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg fortalte enkelte her inne hva jeg har bestilt i gave til anfall. Kan av naturlige årsaker ikke si det åpent her hva det er, men den kom i dag og jeg må bare si den er sweeeeeeet! <3 Skulle bestilt en til meg selv også. Snille UPS-mannen var på døra her for en halvtime siden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Mest unødvendige turen til skolen noensinne akkurat ble akkurat gjort… Kom på skolen, trodde jeg skulle ha muntlighøring. Men neida, vi skal se på film, for å drøye tiden frem til ferien. Tar oppropp og stikker. Waste av bensin, det er det det er. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 mMmm ... Nammenam, 7 måneder gammel frokostblanding som har stått åpen i et smak sammen med masse annet rart. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Mest unødvendige turen til skolen noensinne akkurat ble akkurat gjort… Kom på skolen, trodde jeg skulle ha muntlighøring. Men neida, vi skal se på film, for å drøye tiden frem til ferien. Tar oppropp og stikker. Waste av bensin, det er det det er. Og dette er grunnen til at jeg har skulket hele denne uka. Samme dritten på vår skole. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Mest unødvendige turen til skolen noensinne akkurat ble akkurat gjort… Kom på skolen, trodde jeg skulle ha muntlighøring. Men neida, vi skal se på film, for å drøye tiden frem til ferien. Tar oppropp og stikker. Waste av bensin, det er det det er. Hva slags kjøretøy renner nå denne bensinen igjennom da? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Alle mennesker du har drømt om har du møtt eller sett i virkeligheten også. Nei. Er ganske sikker på at det er sant. Kan være en fyr du bare har gått forbi som du ikke husker, men underbevistheten din plukker opp. Se Fight Club. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg vet jeg ikke har møtt mange av de jeg har drømt om. Hovedsaklig fordi de er avdøde personer fra en svunnen tid. Samt folk herfra jeg ikke har sett i RPP engang, bare antar at de ser sånn og sånn ut i drømme. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Alle mennesker du har drømt om har du møtt eller sett i virkeligheten også. Nei. Er ganske sikker på at det er sant. Kan være en fyr du bare har gått forbi som du ikke husker, men underbevistheten din plukker opp. Se Fight Club. Hvis du hadde husket alle menneskene du har sett eller gått forbi igjennom ditt liv ville jeg gitt deg en sjokolade. Så det kan godt være at det er sant, bare at du ikke husker personen, men underbevistheten din plukker han/hun fram fra et eller annet arkiv. Kan ta et utdrag fra en side: "Our dreams are frequently full of strangers who play out certain parts – did you know that your mind is not inventing those faces – they are real faces of real people that you have seen during your life but may not know or remember? The evil killer in your latest dream may be the guy who pumped petrol in to your Dad’s car when you were just a little kid. We have all seen hundreds of thousands of faces through our lives, so we have an endless supply of characters for our brain to utilize during our dreams." Endret 9. juni 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Nå er jeg hjemme igjen. Jeg gidder rett og slett ikke sitte på skolen og få eksamensinformasjonen servert igjen og igjen i 8 timer til. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Gahhh... lese til muntlig, det er så kjedelig Også noe så tørt og lite engasjerende som samfunnsøkonomi delvis fordi læreren vår er kjedelig or tørr og ikke lærer oss noe, ikke nødvendigvis bare faget) /whine Endret 9. juni 2010 av multisync Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Joda, har sikkert bla. sett den trebeinte gutten jeg drømte om for en stund siden... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Alle mennesker du har drømt om har du møtt eller sett i virkeligheten også. Nei. Er ganske sikker på at det er sant. Kan være en fyr du bare har gått forbi som du ikke husker, men underbevistheten din plukker opp. Se Fight Club. Hvis du hadde husket alle menneskene du har sett eller gått forbi igjennom ditt liv ville jeg gitt deg en sjokolade. Så det kan godt være at det er sant, bare at du ikke husker personen, men underbevistheten din plukker han/hun fram fra et eller annet arkiv. Nei så klart husker man dem ikke, men underbevistheten din er ekstremt avansert. Trenger heller ikke å være personen heller, bare utseende fra en fyr du har gått forbi. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Samt folk herfra jeg ikke har sett i RPP engang, bare antar at de ser sånn og sånn ut i drømme. Det kan jo være fjes fra noen du har sett, og som hjernen din har klart å mikset sammen til noe du tror er en bruker på diskusjon.no. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hjernen din setter sammen inntrykk og observasjoner fra virkeligheten ja. Men dette inkluderer alle tegneserier du har lest, alle filmer og serier du har sett, alle maleri og annen kunst du har sett, i tillegg til alle folkene du har møtt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Samt folk herfra jeg ikke har sett i RPP engang, bare antar at de ser sånn og sånn ut i drømme. Det kan jo være fjes fra noen du har sett, og som hjernen din har klart å mikset sammen til noe du tror er en bruker på diskusjon.no. Men når jeg møter folk og de ser ut akkurat som jeg drømte, og jeg aldri har sett vedkommende før og vedkommende har ikke vært noen steder jeg har vært og vice versa? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Skal dere bedrive drømmeforskning så bare se på A nightmare on Elm street. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Samt folk herfra jeg ikke har sett i RPP engang, bare antar at de ser sånn og sånn ut i drømme. Det kan jo være fjes fra noen du har sett, og som hjernen din har klart å mikset sammen til noe du tror er en bruker på diskusjon.no. Men når jeg møter folk og de ser ut akkurat som jeg drømte, og jeg aldri har sett vedkommende før og vedkommende har ikke vært noen steder jeg har vært og vice versa? Nå er ikke jeg noen ekspert på det her, men du kan jo tenke deg fram til det. Det kan være en person du har sett som likner veldig, og som du har drømt om, som du nå syns ligner på denne personen du møtte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg