Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn bort sett fra at lungene dine kommer til å se sånn ut:

Røykelunge m/ kreft

Sett det før, vet konsekvensene og at jeg er dum som røyker.

Pokey, vannforgiftning er noe du får når du drikker for mye vann.

Så vidt jeg vet (uten å ha sjekket for mye), er det det mange som tar xtc dør av. :p

Lenke til kommentar

Bestefar hadde KOLS i 10 år før han døde av lungekreft, så jeg har ingen planer om å starte å røyke nå, hvertfall. Blir du påkjørt dør du hvertfall med en gang, ikke pines til døde over 10-15 år før du endelig legger inn årene.

Han kunne knapt gå opp ei trapp uten å bli dødssliten og tungpustet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Faen som jeg hater eldgamle sikringsskap fra 60-tallet. Den ene sikringa i leiligheta hadde gått inatt, også fant jeg ingen 10A sikringer i skuffen, måtte ringe vaktmester, som var på vei ut i taxi og sprang inn igjen for å hente nye til meg. Sprengte tre sikringer til før jeg fikk vett til å dra ut alle stikkontaktene inne. Siste forsøket gikk det heldigvis..så en liten røyksky borte ved bordvifta, og den har ikke funket normalt siden mandag (starter og stopper helt tilfeldig når den er på)..var sikkert den som var syndebukken.

Hvorfor ikke bare ha nytt sikringsskap med sånne kjekke bryter-sikringer..HÆ HÆ HÆ?!!

Lenke til kommentar

Faen som jeg hater eldgamle sikringsskap fra 60-tallet. Den ene sikringa i leiligheta hadde gått inatt, også fant jeg ingen 10A sikringer i skuffen, måtte ringe vaktmester, som var på vei ut i taxi og sprang inn igjen for å hente nye til meg. Sprengte tre sikringer til før jeg fikk vett til å dra ut alle stikkontaktene inne. Siste forsøket gikk det heldigvis..så en liten røyksky borte ved bordvifta, og den har ikke funket normalt siden mandag (starter og stopper helt tilfeldig når den er på)..var sikkert den som var syndebukken.

Hvorfor ikke bare ha nytt sikringsskap med sånne kjekke bryter-sikringer..HÆ HÆ HÆ?!!

i has :love:

Lenke til kommentar

Kostnader! :ninja:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...