Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er hvorfor jeg elsker smurfen :love:

Ntaww. <3

Så, hvorfor mener Richard Florida at vi lever i en kreativ tidsalder og hvilke muligheter gir det for de unge i dag?

Står så kryptisk i den boka av ham jeg har og i PDF-ene av læreren hvor det skal stå, står det null og niks. -_-

Lenke til kommentar

Faen så mange som tar livet av seg for tiden. Fikk akkurat høre at en gammel kompis fra Alta hadde tatt livet sitt, kun 28 år.

Rest in peace Tommy.

En fra der jeg bor som tok livet sitt forrige uke, hang seg i skogen.

Jeg og en annen kompis var og filmet film til eksamen dagen etter han hang seg, uten at vi visste det.

Litt sjokk å finne ut etterpå. :hm:

Lenke til kommentar

Når vi først er inne på vær. Da jeg var på fisketur i stad var det sol, fryd og gammen. Starta opp båten og dura utover. Vel, så gikk det en time da. Etter den første timen bryter uværet løs og regnet storma ned. Kjørte nedover igjen og traff senter på stormen.

Lenke til kommentar

Jeg holder meg til enten eller så lenge.

Så shemale er ikke tingen for deg?

Faen. Og jeg som hadde begynt å spare til silikon nå. :(

Neh dessverre. Men jeg hadde tatt deg som et unntak. Lett. :dribble:

Hadde du tatt meg uten silikon da? Ikke at det er aktuelt altså, men alltid gøy å vite mulighetene :p
Lenke til kommentar

Jeg har ingen andre ende i leiligheta å åpne vindu for å lage gjennomtrekk. Har bare to store vinduer ved siden av hverandre og gangen på andre sida. Det er litt kjipt på natta på sommeren, merker ikke at vinduet står åpent uten å ha på bråkete vifte.

Lenke til kommentar

Jeg holder meg til enten eller så lenge.

Så shemale er ikke tingen for deg?

Faen. Og jeg som hadde begynt å spare til silikon nå. :(

Neh dessverre. Men jeg hadde tatt deg som et unntak. Lett. :dribble:

Hadde du tatt meg uten silikon da? Ikke at det er aktuelt altså, men alltid gøy å vite mulighetene :p

Sorry, du er noen aldersgrupper for gammel. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...