Bytex Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Nei, i Bærum sier de beeeeeeken. Og beeeeeeby. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Da var jeg hjemme etter et veldig koselig besøk hos ei Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Da var jeg hjemme etter et veldig koselig besøk hos ei Først vurderte du å bli homo, så kommer du nå og skryter over besøk hos ei jente.... WAY TO GO Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Da var jeg hjemme etter et veldig koselig besøk hos ei Først vurderte du å bli homo, så kommer du nå og skryter over besøk hos ei jente.... WAY TO GO http://no.wikipedia.org/wiki/Bifili Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Da var jeg hjemme etter et veldig koselig besøk hos ei Først vurderte du å bli homo, så kommer du nå og skryter over besøk hos ei jente.... WAY TO GO http://no.wikipedia.org/wiki/Bifili med hint av player Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg vurderte, men fant ut at jeg går glipp av så mye puppekos. Og puppekos er jo så kos, så greier ikke la være Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg vurderte, men fant ut at jeg går glipp av så mye puppekos. Og puppekos er jo så kos, så greier ikke la være finnes mange menn med pupper, økende problem faktisk :O Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg vurderte, men fant ut at jeg går glipp av så mye puppekos. Og puppekos er jo så kos, så greier ikke la være finnes mange menn med pupper, økende problem faktisk :O De mangler kos. Det er puppeKOS ikke pupper som er greia. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg vurderte, men fant ut at jeg går glipp av så mye puppekos. Og puppekos er jo så kos, så greier ikke la være Enig! Puppekos > Peniskos Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Datasmurf er da kos? Det er alltid et unntak som bekrefter regelen. *kose smurfen* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Og med manboobs får du BÅDE puppekos OG peniskos. På en gang! Det får du med transer også forsåvidt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Har drukket øl og sett på film. Og nå blir det biff. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 *ønskesegpuppekos* (menn og transer får ikke kos) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg holder meg til enten eller så lenge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Datasmurf er da kos? Men jeg hakke pupper vett. Manboobsa mine har krympa såpass at brystvortene mine har forsvunnet inn i dem. o_O Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Uff... dette er hvorfor jeg elsker forumkafeen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Dette er hvorfor jeg elsker smurfen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg