Deadringer Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har lyst til å bytte navn igjen. Frister å gå for noe friskt og nytt denne gangen, ikke bare en annen versjon av det gamle navnet. Vurderer "Ravenous". ZE NUHAUZE! Jeg kommer alltid til å være Nuhause for deg, uansett hvilket navn som står i innleggene mine :love: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Thats brothalove right there Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har lyst til å bytte navn igjen. Frister å gå for noe friskt og nytt denne gangen, ikke bare en annen versjon av det gamle navnet. Vurderer "Ravenous". "H.P. Lovemachine" Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 H.P Lovecraft er et geni Men det er også Nyhus på sin måte Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Å nei, jeg spiste for mye. Shit is about to hit the fan. Endret 8. juni 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Rate my quote in my signature! Hva synes dere. Comments, thoughts eller flames? Det er en egen tråd for slikt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 COOKIE! Endelig fikk jeg tv-signalene tilbake! CSI i kveld da Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Imo synes jeg du skal bytte tilbake til det gamle. Nyhus. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Thats brothalove right there you know it Jeg har lyst til å bytte navn igjen. Frister å gå for noe friskt og nytt denne gangen, ikke bare en annen versjon av det gamle navnet. Vurderer "Ravenous". "H.P. Lovemachine" Jeg har for mye respekt for Lovecraft til å skitne til mannens navn dessverre, men det hadde vært relativt kult mtp avataren og hvor stor fan jeg er. H.P Lovecraft er et geni Men det er også Nyhus på sin måte 2 av 2 riktig, du besto prøver, full pott - av Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) BTK means what anywho? Bind, torture, kill http://en.wikipedia.org/wiki/Dennis_Rader Endret 8. juni 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har forumbursdag idag! JEG ER TRE ÅR! Ikke "Bind, Tampong og Klyster" altså Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 BTK means what anywho? Bind Torture Kill. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 oh yes digg med trening. i dag var vi 5 stk rundt å hoppa i byen =D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvor kreativ blir man av å drikke rødvin? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvor kreativ blir man av å drikke rødvin? Med nok rødvin... rosa elefanter og mange fantastiske farger? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvor kreativ blir man av å drikke rødvin? Circa kvart. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 LOL Mega-rant i Mote og velvære-cafèen. En som spurte om solbrillene han hadde kjøpt seg var kule, folk sa at de ikke var noe særlig og han klikket fullstendig >.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg