Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Mindre herlig å være plaget av bilder av skamklipte, oppkutta jenter hele natta. Teita som måtte sende med mld like før jeg sovna og fortelle om hvordan hu hadde det >< Der røyk drømmene om der führer... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Godt at det er flere som sover. Begynte å bli bekymret. God morgen alle Ha en fin dag Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hmm... Er det bare jeg som er avhengig av å sove da? Neida, soving er digg, og det trengs:) Herlig å ha fått sove lenge, men føler meg enda ikke uthvilt Du er avhengig! Jeg har vært clean i 4 dager! DU MÅ SLUTTE MED DET! DET ER IKKE BRA FOR DEG Faen bussen! Vi snakkes! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 HVA?Har du sett Bundy? Ja? oO Ja, fy faen husker du på mcdonalds når de tok meg ut? Haha Jaja, og trodde at pilsa mine var dine og xD heha Neida, jeg er søt og hyggelig. Ikke sant pepsico? *vifte med pistol* joda Himmel så mange poster det var kommet i løpet av natta da Sover dere ikke?I do Lenke til kommentar
haalo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du er avhengig! Jeg har vært clean i 4 dager! DU MÅ SLUTTE MED DET! DET ER IKKE BRA FOR DEG Jeg har prøvd det der, det hva helt jævlig. Tror jeg bare fortsetter å være avhengig, så lenge jeg klarer å holde meg unna det på skolen . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg tror ikke jeg har godt av å være her. Det går ut over det andre sosiale livet jeg prøvde å skaffe meg Dog, jeg kan være nærmere Bundy uten å måtte IRCe, begynner å bli lei av IRC, 10 år siden jeg starta Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, jeg har forandret meg nå, Startet å sove osv, trening etter skolen blir det også. Men nå må jeg nesten stikke til ze school, snakkes så lenge! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Crap, jeg rakk ikke toget -_- Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) God morgen forum. Tenkte bare å si hei før jeg drar til skolen. Jeg fikk montert det nye Logitech z4-høyttalersettet mitt, så etter skolen skal jeg nyte Led Zeppelins Mothership på full guffe! edit: leif var her Endret 9. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) God morgen alle sammen. God morgen far og mor. God morgen lillesøster. God morgen storebror. Jaja, slik går nå dagene. Gleder meg lite til å ikke fremøre særemne, får gjøre det imorra da. Mens jeg jobber så skal jeg ha trance på full guffe!!!!111!!21 Endret 9. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
haalo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Mens jeg jobber så skal jeg ha trance på full guffe!!!!111!!21Whatever floats your boat . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) mMmm... Frokost. Bare synd den er så monoton. 3 skiver med skinke og ost. Hver dag, og 4 skiver av samme ulla på skolen. Er kjett å være fattig gitt : < edit: Men der stakk jeg på skolen. Klar for en ny dag med design av brukergrensesnitt, tørrere enn teori om PHP og XHTML >< Endret 9. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Litt variasjon gjør seg ja! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 God morgen, godtfolk. Noen som skal noe morsomt i dag? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jaja, da var det norsktime da. Men nå er snart kaffetrakeren ferdig, det blir kos. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 God morgen, godtfolk. Noen som skal noe morsomt i dag? Trene forhåpentligvis. Det er fun Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har teit mediefag, og nå klager hun på at jeg ikke leverte forrige oppgave... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Voldta lærer, Snobojorn. Edit: Jeg har ikke fått i meg snusen enda. Endret 9. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg