KvitKnekt Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Note to self: Start å besøk wheelman. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Sandvolleyball i sommervarmen <333 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Sandvolleyball i sommervarmen <333 +1 Hva skjer med 904 rykte, Sondre? Endret 8. juni 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Matlaging kan i tillegg til å dra damer være veldig gøy. Inviter med deg ei kjerring hjem og lag middag sammen så blir det fort søt musikk. Da gjerne litt "grisete" matlaging som krever at dere knar og bruker hendene. Mye større sjans for å få grevling på knaggen om man gjør noe sammen enn om man bare sitter i stummørket på kino og glor ut i lufta. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Matlaging kan i tillegg til å dra damer være veldig gøy. Inviter med deg ei kjerring hjem og lag middag sammen så blir det fort søt musikk. Da gjerne litt "grisete" matlaging som krever at dere knar og bruker hendene. Mye større sjans for å få grevling på knaggen om man gjør noe sammen enn om man bare sitter i stummørket på kino og glor ut i lufta. Veldig sant. Jeg hadde hvertfall gått på kroken med en gang Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Flere tips mens vi først er i gang? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Matlaging kan i tillegg til å dra damer være veldig gøy. Inviter med deg ei kjerring hjem og lag middag sammen så blir det fort søt musikk. Da gjerne litt "grisete" matlaging som krever at dere knar og bruker hendene. Mye større sjans for å få grevling på knaggen om man gjør noe sammen enn om man bare sitter i stummørket på kino og glor ut i lufta. Helt enig med deg Forøvrig så ler jeg høyt av gutter\menn som mener at hankjønn ikke skal lage mat uten de MÅ. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Chill, fri fra skolen i dag, kun to timer med skole i morgen og da e det film. Også fikk jeg denne hyggelige meldingen fra matte læreren min Hei. Jeg fører ikke fravær for elever som har vært oppe til skriftlig eksamen. God sommer Så ikke noe mer matte i år Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Siste jeg hadde servert ei dame men det er nå meg da Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Den fremtidige kona mi må like en god feit cheeseburger. 1 kriteriet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Flere tips mens vi først er i gang? Kan komme med et tips til. Det nytter ikke å dra med deg ei kjerring hjem og lage middag sammen om du faktisk ikke har peiling på hva du gjør på kjøkkenet. Så legg deg i hardtrening. Finn deg gjerne en "spesialitet" som ser komplisert ut å lage. Trenger ikke være så vanskelig, bare det ser komplisert ut. Endret 8. juni 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Mamma og pappa syngte i kor sammen og da hadde de en forestilling med Spelleman på taket, tror jeg gikk noen mnd å nynnet på den der ja Men å høre den på engelsk blir bare rart for meg, gi meg heller Helge Jordal synge Spellemann på taket Skulle ønske jeg hadde noe å spille på. Xboxen måtte jeg dessverre kvitte meg med så jeg sitter kun med Ps2 som ikke er like gøy lengere.You could say that again. Vær glad du har en PS2 i det minste som du kan spille med..har ingenting å spille med annet en tetris og andre lignende ting *sukk* Appropo matlaging: Lagde min awsome gulrotkake i dag og så kom det innom en rørlegger som holder på i andre bygget å jobber og sa "hey, du vet det du gjør nå er feil? Du skal ikke ha grønnsaker i kaker..." Måtte love å lage sjokoladekake neste gang jeg var på jobb og hadde kjøkkenet ellers kom han ikke tilbake å jobbet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Forøvrig så ler jeg høyt av gutter\menn som mener at hankjønn ikke skal lage mat uten de MÅ.Man kan ikke annet enn le av slikt. De går glipp av mange av livets lyse sider. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Mat er drit artig og lage. Menn som ikke lager mat er kjerringer. Hvordan har det seg at når først mat nevnes snakkes det om i flere sider? Ikke bare en dag i uka, men hver dag Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hehe, her i huset er det min far som lager all mat når han er hjemme L4r5, det er godt jeg er flink på kjøkkenet da Må bare finne noe greit å lage for to personer (sånn som min far lager er det typisk hel indrefilet + fløtegratinerte poteter, digg saus osv.) Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Flere tips mens vi først er i gang? Kan komme med et tips til. Det nytter ikke å dra med deg ei kjerring hjem og lage middag sammen om du faktisk ikke har peiling på hva du gjør på kjøkkenet. Så legg deg i hardtrening. Finn deg gjerne en "spesialitet" som ser komplisert ut å lage. Trenger ikke være så vanskelig, bare det ser komplisert ut. Det her er så ufattelig sant. Jeg mekker alltid innbakt laks i ovnen og serverer en god hvitvin ved siden av. Funker fjell. Ser mye vanskeligere ut enn det egentlig er, men smaker superdigg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 f.eks. burger? Nei. Ikke burger.Eneste fordelen burger har er at man kan bruke hendene og kna kjøttdeigen. All mat man lager med hendene er en fordel. Det kan legge opp til at du kan stille deg bak henne og ta hendene hennes og vise hvordan det skal gjøres. Og da har man plutselig en opening. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Alle damer liker fløtegratinerte poteter så det er alltid win. Mest ment som en spøk Lars Endret 8. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg