TheKims Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Glad jeg slipper å tenke på å lage middag i dag Min søster og hennes vennine står for kokkelering i dag Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har ikke laget middag på 18 år. Foreldre. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Blir nok different balls når jeg flytter ut. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg er sulten, hva går fort å lage og er godt til middag? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 CHEEZEBURG0RZ WIZ ZE CHEEZE! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg er sulten, hva går fort å lage og er godt til middag? Polarbrød + nugatti. Instant win Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Tomatsuppe med kokt egg samt brødskiver. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Blir nok different balls når jeg flytter ut. Jeg er så heldig at jeg muligens skal flytte inn med to jenter, så da fortsetter jeg forhåpentligvis å ikke lage middag xD EDIT: Kanskje få med ikke. Endret 8. juni 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 2 egg, 3 brødskiver. dypp skivene i piska egg og steik i panne etterpå=instant win Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Blir nok different balls når jeg flytter ut. Jeg er så heldig at jeg muligens skal flytte inn med to jenter, så da fortsetter jeg forhåpentligvis å ikke lage middag xD wut?! ModEdit: Endret 8. juni 2010 av WheelMan fix'd Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Klart, jenter får morsinstinktet når de ser noen i rullestol, så den har du nok bankers Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 2 egg, 3 brødskiver. dypp skivene i piska egg og steik i panne etterpå=instant win Enda bedre om du legger til melk, salt og pepper i egg-blandingen, og lager toast med ost og skinke som du steker i stekepanna med lokk på. wut?! ModEdit: Abuse of the powah! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Eller slenge inn en karbonade isteden. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ah, drømte at min gamle lærer fra videregående kysset meg på kinnet i natt. Faen at jeg våknet så tidlig. Ville du at det skulle skje mer? 8D Nei nei, han er mann. Kysset meg kun på kinnet siden han var så stolt av meg pga jeg hadde startet på universitet Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Jeg er sulten, hva går fort å lage og er godt til middag? Polarbrød + nugatti. Instant win Lær deg og lag mat gutt Kanin: Hvis du tar 2 egg, litt kanel, bittelitt sukker og 2 skjeer med melk..pisk det sammen og legg 2-3 brødskiver oppi, la det trekke seg godt inn i brødskivene, stek de i panna på begge sidene, legg på et fat og klask litt syltetøy på skivene så har du et MEGET godt og kjapt måltid:) Endret 8. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det ble spaghetti og kjøttdeig med løk til middag. Nom om Kanin: Hvis du tar 2 egg, litt kanel, bittelitt sukker og 2 skjeer med melk..pisk det sammen og legg 2-3 brødskiver oppi, la det trekke seg godt inn i brødskivene, stek de i panna på begge sidene, legg på et fat og klask litt syltetøy på skivene så har du et MEGET godt og kjapt måltid:) Sån er og veldig godt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvem sier at veien til hjertet går igjennom magen gjelder bare menn :!: Hvordan soppen får damer til sengs....med mat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg