Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok different balls når jeg flytter ut. :wee:

Jeg er så heldig at jeg muligens skal flytte inn med to jenter, så da fortsetter jeg forhåpentligvis å ikke lage middag xD

wut?!

ModEdit: :yes:

Endret av WheelMan
fix'd
Lenke til kommentar

2 egg, 3 brødskiver.

dypp skivene i piska egg og steik i panne etterpå=instant win

Enda bedre om du legger til melk, salt og pepper i egg-blandingen, og lager toast med ost og skinke som du steker i stekepanna med lokk på.

wut?!

ModEdit: :yes:

:ph34r:

Abuse of the powah!

Lenke til kommentar

Ah, drømte at min gamle lærer fra videregående kysset meg på kinnet i natt. Faen at jeg våknet så tidlig.

Ville du at det skulle skje mer? 8D

Nei nei, han er mann. Kysset meg kun på kinnet siden han var så stolt av meg pga jeg hadde startet på universitet :)

Lenke til kommentar

Jeg er sulten, hva går fort å lage og er godt til middag?

Polarbrød + nugatti. Instant win

Lær deg og lag mat gutt :hrm:

Kanin: Hvis du tar 2 egg, litt kanel, bittelitt sukker og 2 skjeer med melk..pisk det sammen og legg 2-3 brødskiver oppi, la det trekke seg godt inn i brødskivene, stek de i panna på begge sidene, legg på et fat og klask litt syltetøy på skivene så har du et MEGET godt og kjapt måltid:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Det ble spaghetti og kjøttdeig med løk til middag. Nom om

Kanin: Hvis du tar 2 egg, litt kanel, bittelitt sukker og 2 skjeer med melk..pisk det sammen og legg 2-3 brødskiver oppi, la det trekke seg godt inn i brødskivene, stek de i panna på begge sidene, legg på et fat og klask litt syltetøy på skivene så har du et MEGET godt og kjapt måltid:)

Sån er og veldig godt :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...