MrLeftfield Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg vil ha flosshatt. Ooh, jeg også! Og matchende snippkjole og stokk. ^^ Men aller helst vil jeg ha en chapeau claque i god kvalitet. Har en knall link for deg jeg Sjur Enjoy: http://www.lovelyoutfit.com/ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Vet av den sjappa, men er skeptisk til om kvaliteten er så god som jeg vil ha den til, siden hattene er så billige. Ja det var det da. Kommer jo an på hvordan du skal behandle den. Tror den vil holde til selskap og slik hvis du passer godt på den. Du har vel også angrefrist du kan begytte hvis du finner ut at den er av for dårlig kvalitet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Sorry, Leftfield, jeg har slutta. Jeg kjøper i alle fall ingen nye. WK, jeg ville gått med den til vanlig. Typ, på skolen og på butikken og når vi grilla og sånn. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Da ville jeg i alle fall ikke kjøpt noe dyrere... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Noen som vet om det går ann å deaktivere invitasjoner på Msn? Er så sinnsykt mye rare folk som skal vise seg naken for meg Click this link to se my pussy... Ehh no thanks!!! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 What ya say? What ya say? What ya say? WHAT?! Ugh! /me tar seg en kald Red Bull Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Meh, jeg har ikke råd til å kjøpe det uansett, men hvis jeg hadde ... Skulle jeg kjøpt mange, og dyrere. Til hverdags. Og så vil jeg ha en turkis en med Swarovski-krystaller på til fest! Sånn for å matche drømme-dressen. Turkis. I silke! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Kims du må loke ut de lugumbre adressene og akseptere de du vet hvem er. når [email protected] legger deg til så er det ikke noen du kjenner? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg blokkerer etterhvert som de kommer. Det er sånn invitasjon til nettverk greier jeg snakker om for de som ikke visste det. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Noen som vet om det går ann å deaktivere invitasjoner på Msn? Er så sinnsykt mye rare folk som skal vise seg naken for meg Click this link to se my pussy... Ehh no thanks!!! Mhmmm fått et par slike i det siste.. men ingenting slår unger som legger meg til (har den MEGET simple epostadressen thomas@live dot no, så får fort mange unger som skriver feil..). Scenario: "Marte(L)(L)L(*)"¤EFAERHG¤#QQTG##"T har lagt deg til Jeg spør: Hvem er du? Får svar: Marte. Kanskje mest irriterende jeg noensinne leser på pc'en... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg vil ha flosshatt. Ooh, jeg også! Og matchende snippkjole og stokk. ^^ Men aller helst vil jeg ha en chapeau claque i god kvalitet. Har planer om å kjøpe denne: http://partytime.no/product.asp?product=321 samt denne jakken: Dette er på vei i posten atm. Når alt er i boks kommer jeg til å bli fiiiin. Oooh. Også har jeg septumbart. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Noen som vet om det går ann å deaktivere invitasjoner på Msn? Er så sinnsykt mye rare folk som skal vise seg naken for meg Click this link to se my pussy... Ehh no thanks!!! Mhmmm fått et par slike i det siste.. men ingenting slår unger som legger meg til (har den MEGET simple epostadressen thomas@live dot no, så får fort mange unger som skriver feil..). Scenario: "Marte(L)(L)L(*)"¤EFAERHG¤#QQTG##"T har lagt deg til Jeg spør: Hvem er du? Får svar: Marte. Kanskje mest irriterende jeg noensinne leser på pc'en... Hadde en liknende for noen dager siden. Ble lagt til av en random kid. På hans nick stod det Dag Erik, på mitt står det Bjørnar. Bjørnar: Hei, hvem er du? Dag Erik: Dag Erik. Hvem er du? Bjørnar: Eh, det burde vel du vite? Det var du som la meg til? Dag Erik: Bjørnar? Endret 8. juni 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Du vinner. Alt! Hovedsaklig for accessories, og septumbarten. ^^ Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Bare håper jeg rekker å få alt før jeg drar til utlandet. Eneste jeg mangler er en forvokst avis. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg er allerede i besittelse av en flott stokk. ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvis du ordner reise. Jeg kan godt ordne, så lenge du betaler. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg er allerede i besittelse av en flott stokk. ^^ Good. Stokk må med i det antrekket der. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Sa ikke noe om kjøpe. :pJeg hører alle CDer og vinyler jeg kjøper, det jeg får tak i på annet vis derimot ... Hva er det som gjør deg til en gal samler da? Irriterer meg at Red Dead Redemption ikke finnes i noen butikker her. Har et par kollegaer som er lystne på det spillet. Argh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg