Benjamin Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Deilig dag, ferdig med skole kl 11, deretter cruisa rundt med bil og hørt på Kingston Wall, mangler bare skikkelig lunsj... På tide å gjøre noe med... 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 jeg har på følelsen at vi går på samme skole og at du muligens går i 2.klasse? AmIRight...? Hørtes veldig ut som andreklassingene som bare plutselig forsvant fra skolen (eventuelt også førsteklassingene, men de har nok ikke noe bil å kjøre) Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 jeg har på følelsen at vi går på samme skole og at du muligens går i 2.klasse? AmIRight...? Hørtes veldig ut som andreklassingene som bare plutselig forsvant fra skolen (eventuelt også førsteklassingene, men de har nok ikke noe bil å kjøre) Mulig, vi måtte ut siden 3.klassingene kom opp i muntlig da og skulle ha skolen for seg selv, så tror nok at det kan ha skjedd på flere skoler, men går i hvertfall Nøtterøy VGS... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Sykt bra gjettet av meg Skolen for oss selv ja... ppfft.. Det var bare en unnskyldning for å la dere gå. Lærerne våres stakk rundt 11.30 senest ellerno, og da ble ingen av oss igjen på skolen ihvertfall. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det var bra gjetta ja:) Men når jeg tenker meg om så hørte jeg også noe greier om at de skulle i begravelse til en lærer i dag (vet ikke hvem). De flagga hvertfall på halv stang så jeg... Hva kom du opp i? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg kom opp i Samfunnsøkonomi, og han de flagget for var samfunnsøkonomilæreren min i 2. Han gikk av med pensjon etter det. Han døde visst av kreft nå for noen dager siden . Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Kjøttsaus og spagetti med ost og øl. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Apropo: Noen som har lyst til å komme og lage mat for meg i dag? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Øl til lunsj? Gleder meg til sommerferien, da blir det øl til frokost Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Faen, jeg drømte at jeg var på skolen. Så våkner jeg og ser at jeg har sovet 4 timer lenger enn planlagt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Apropo: Noen som har lyst til å komme og lage mat for meg i dag? Hvis du ordner reise. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg vil ha masse penger og dra ut og kjøpe klær ... Trenger en ny skulderveske også, den jeg har er så utslitt. Og noen nye hatter. Får aldri nok hatter, bare synd de er så himla dyre. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=9MxxraeMJKI Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Jeg vil ha flosshatt. Jeg har en du kan låne om det er til et event? Om du skal kjøpe; si ifra - jeg vil ha en i proff kvalitet. Endret 8. juni 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Skal ha den på Roskilde, så om du er redd for den vil jeg ikke anbefale deg å låne meg den. Tenkte å skaffe en billig en bare. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg vil ha flosshatt. Ooh, jeg også! Og matchende snippkjole og stokk. ^^ Men aller helst vil jeg ha en chapeau claque i god kvalitet. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 http://hattebutikken.no/Hatterfloss.htm Nederst Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Vet av den sjappa, men er skeptisk til om kvaliteten er så god som jeg vil ha den til, siden hattene er så billige. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Skal ha den på Roskilde, så om du er redd for den vil jeg ikke anbefale deg å låne meg den. Tenkte å skaffe en billig en bare. Ah, ja. Er en billig en. Om jeg husker det kan jeg ta den med til Mathais på Søndag, så kan du hente den hos han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg