Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg har vist klart å få alle i moteklanen her på forumet til å hate meg :p

Hva er egentlig vitsen med å terge andre fordi de har andre interesser og meninger enn deg? Jeg klager ikke over de på bilforumet som bruker mye penger på bil, når en gammel Lada klarer å kjøre den samme strekningen, jeg klager heller ikke på foto og video fordi de bruker haugevis med kroner på fotoutstyr når et engangskamera klarer å ta bilde av den samme fuglen, ei begynner jeg å diskutere med de som kjøper stereoanlegg til tusenvis av kroner, når boomblasteren min fra 2000 klarer å spille den samme cden.

Hva er egentlig vitsen?

Lenke til kommentar

Fordi, jeg la ut et bilde av det jeg gikk i en gang, og alle sa følgende: "GÅR DU MED DET?" og "det så virkelig ikke bra ut" osv. Så siden jeg ikke liker det de går i sa jeg at jeg ikke likte den stilen.

Og jeg la bildene mine ut på "stiler du liker å se" ikke "stiler du ikke liker å se" og det er jo på sistnevnte man skal klage på andre stiler. Og det gjorde jeg da, jeg har jo samme rett som de til å si at jeg ikke liker det de går i når de sier at de ikke liker det jeg går i.

Lenke til kommentar

Altså du kan ikke sammenligne bilforumet og "mote" delen folka på bil delen godtar deg faktisk selv om du kjører gammel bil, imens de folka på mote delen bare skal ha de derre stygge greiene sine og ingen andre ting er godkjent.

Lenke til kommentar

Jeg er bare innom og ser på de latterlige tingene de kjøper og tror at er fine :D

Mote trenger ikke se bra ut :)

Søster var å kjøpte briller som ser ut som de er fra 60 tallet, de dekker nesten hele trynet hennes.

Holdte på å flire meg skakk når jeg så henne med de på :)

Lenke til kommentar

Kritikk heter det, og en bør lære å tåle det :whistle:

Jeg liker selv ikke band t-skjorter med mindre man er på konserter/festivaler osv. da er det greit nok.

Ellers så kan det være litt kult hvis du har en gjennomført punk-stil. Men går man med det og jeans så er ikke det akkurat noe å trakte etter. (eller værre, type all-black, men siden det var Metallica så er vel ikke det tilfellet)

Nei, du la vel opp til det selv å bli hatet etter at du gjennomførte trollrage :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Følte nesten for å poste dette i Mote og velværekaféen:

Petter om Mote-forumet:

Jeg er bare innom og ser på de latterlige tingene de kjøper og tror at er fine :D

Og dere klager over at motegjengen kommentere på plagg de ikke synes er fine? :roll:

Om man har en personelig mening om noe, så må man vel få lov til å ytre det. Om noen synes Metallica og Iron Maiden t-skjorter er fine, så må man få lov til å synes det, men om noen er uenige i dette, så har de all rett til å utale seg om det. Det er tross alt et diskusjons forum.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...