Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Faen, er egentlig ikke så veldig overrasket over at det ikkeligger noe info om stengig av skolen på It's learning i dag, selvom det står:

"Det vil bli tatt en ny vurdering av situasjonen i ettermiddag. Ny oppdatert informasjon vil lagt ut på ITS’L og skolens hjemmeside i morgen 8.6. "

Men alt annet dritt opdaterer de da, sånn som sommerskole o.l.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Læreren min sa nettopp "Dette var en veldig dårlig presentasjon Mathias... Jeg hadde forventet mye mer!" ... FML

Hvordan synes du selv at den var da?

Selv syntes jeg at det var elendig, men hadde håpet at læreren skulle mene noe annet..

Lenke til kommentar

Hmm.. Jeg og noen kompiser fant ut at vi skulle ta en spontantur til Sverige, på søndag kveld :ermm: . Endte med 41 timer uten søvn, en god del snus og litt alkohol :)

Hvem kjørte?

Buer og Johan. Mangel på søvn og alkohol var en sær kombinasjon..

Lenke til kommentar

Hmm.. Jeg og noen kompiser fant ut at vi skulle ta en spontantur til Sverige, på søndag kveld :ermm: . Endte med 41 timer uten søvn, en god del snus og litt alkohol :)

Hvem kjørte?

Buer og Johan. Mangel på søvn og alkohol var en sær kombinasjon..

Ja blir litt rar i hodet etter noen timer.

Lenke til kommentar

Jeg havna plutselig i Sverige i går.

Var først til Hønefoss for å ha bilen på verksted.

Så kom fant jeg ut at jeg liksågodt kunne ta en tur til Oslo, når jeg først var i nærheten.

Og når jeg først var i Oslo, så var det jo ikke så langt igjen til Svinesund :p

Lenke til kommentar

Jeg måtte rett og slett bare gå fra timen. Greide ikke sitte der lenger. Fikk helt jævlig lyst på alkohol, røyk eller hva som helst usunt, så jeg bare gikk. Hva skjer med meg? Jeg som pleide å være så flink gutt.

Du er blitt en rebelsk tenåring!

Lenke til kommentar

Jeg skal aldri henge med han rødhåra bergensern og rulleduden igjen. Skumle folk. Lurte meg til masse greier jeg egentlig ikke var sikker på om jeg ville være med på :(

Skulle advart deg om Whiteknight... Han har noen ganger anfall av homofili med voldelige tendenser i trange lukkede rom :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...