Eplefe Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Du får ikke mensen. Du kan ikke GRO en livmor, Petter. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 apropos p-piller og sånne ting, jeg har hørt at man blir rar i hodet ar angrepille 1 liten jævel bare tenk for gøy det er med flere ? Ikke putt i deg østrogener. Do it! Nei tror ikke jeg kler pupper og mensen Klart du gjør! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Du får ikke mensen. Du kan ikke GRO en livmor, Petter. Klart jeg kan! Hvordan vet du hvordan jeg ser ut nedentil? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 apropos p-piller og sånne ting, jeg har hørt at man blir rar i hodet ar angrepille 1 liten jævel bare tenk for gøy det er med flere ? Angrepillen blir man bare dårlig og kvalm av, hvertfall var det sånn før. Så lykke til med den..=) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Request: Den siden der man kunne sitte å høre på regn, anyone got it? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 apropos p-piller og sånne ting, jeg har hørt at man blir rar i hodet ar angrepille 1 liten jævel bare tenk for gøy det er med flere ? Angrepillen blir man bare dårlig og kvalm av, hvertfall var det sånn før. Så lykke til med den..=) Ei jeg kjenner ble fjern som faen av den. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Tror jeg kommer til å vokte pillebrettet mitt nøye fra nå av. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 apropos p-piller og sånne ting, jeg har hørt at man blir rar i hodet ar angrepille 1 liten jævel bare tenk for gøy det er med flere ? Angrepillen blir man bare dårlig og kvalm av, hvertfall var det sånn før. Så lykke til med den..=) Ei jeg kjenner ble fjern som faen av den. Det er ikke normalt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 apropos p-piller og sånne ting, jeg har hørt at man blir rar i hodet ar angrepille 1 liten jævel bare tenk for gøy det er med flere ? Angrepillen blir man bare dårlig og kvalm av, hvertfall var det sånn før. Så lykke til med den..=) Ei jeg kjenner ble fjern som faen av den. Han har sikkert bare innbilt seg at han ble fjern. En kompis fra Alta prøvde ut p-piller i en mnd bare for å ha det gjort Eneste han merket var at han var konstant kåt og fikk ereksjon i tide og utide Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 apropos p-piller og sånne ting, jeg har hørt at man blir rar i hodet ar angrepille 1 liten jævel bare tenk for gøy det er med flere ? Angrepillen blir man bare dårlig og kvalm av, hvertfall var det sånn før. Så lykke til med den..=) Ei jeg kjenner ble fjern som faen av den. Han har sikkert bare innbilt seg at han ble fjern. En kompis fra Alta prøvde ut p-piller i en mnd bare for å ha det gjort Eneste han merket var at han var konstant kåt og fikk ereksjon i tide og utide Var et kvinnemenneske som ble fjern. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Men jeg sier god natt folkens noen av oss som må på jobb i morgen Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Og noen av oss suser rundt uten og ha noe fornuftig og gjøre. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Og noen av oss suser rundt uten og ha noe fornuftig og gjøre. Skål for det! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Noen av oss lager deprimerende spilleliste på spotify. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Noen av oss lager deprimerende spilleliste på spotify. share Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Og noen av oss suser rundt uten og ha noe fornuftig og gjøre. Skål for det! cheers! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Og noen av oss suser rundt uten og ha noe fornuftig og gjøre. Skål for det! cheers! Skåles i eplecider her, faktisk. Endret 7. juni 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Noen av oss lager deprimerende spilleliste på spotify. share http://open.spotify.com/user/eplefe/playlist/4TR7VCxAPM0wjrkOoUndjL Oppdateres etterhvert. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Pass dere, en venninne av mamma gikk fullstendig berserk igår natt og skulle ta livet av seg med pistol i leiligheta (lang historie). Naboen hadde blitt bekymret fordi de hadde hørt supertrist musikk på full guffe i 12 timer fra leiligheta hennes, og hadde ringt en bekymringsmelding til politiet. Vi snakker ikke ei goth-jente her, men ei typisk sprudlende svensk blondine, som har en tøff periode på jobben og har prata om selvmord flere ganger til mamma. Og joda, det stemte det, hun nekta å slippe dem inn og truet med å skyte seg i hodet hvis de prøvde på noe. De holdt på i 3 timer før de fikk henne til å åpne døra og komme ut og tatt fra henne pistolen. Hun ble sendt på sykehus til overvåkning og sikkert noen psykologitimer. Endret 7. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg