Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Visste dere forresten at grapefruitjuice ikke må drikkes sammen med benzo-preparater (valium, sobril, rivotril, etc). Det forsterker opptaket av virkestoffet og fører til en sterkere reaksjon enn beregnet. Står tilogmed i pakkningsvedlegg på noen av dem og på felleskatalogen på nesten alle slike piller.

Yes m'am, det visste jeg. Husker ikke hvordan jeg fant det ut, tror jeg satte meg ned og leste igjennom den latterlige bivirkningslisten en gang.

Så hvis man bare har noen få av en viss pille og man vil bli høy/fjern you name it da fungerer det bedre?

Hvis du melder deg frivillig som prøvekanin kan vi finne det ut. Kjøp grapefruktjuice på veien.
Lenke til kommentar

Man blir ikke homse...

mange meninger om akkurat det der

Jeg "ble" bi for halvannet år siden. I anførselstegn fordi jeg var/trodde at jeg var heterofil fram til da og hadde kun følelser for jenter. Nå er det en god del mer utjevnet, men heller mest mot jenter. Men hvis jeg skulle ønske det kan jeg faktisk leve en homoseksuell livsstil hvor jeg kun har nærkontakt, treffer og har sex med gutter.

Disclaimer: Overse dette spørsmål om du mener jeg graver for mye og ikke har lyst til å svare.

Men er det sånn at du også kan forelske deg i gutter eller er det kun på et seksuelt nivå? For det blir jo mer og mer vanlig å skille på biseksualitet og bifili. Sånn at man gjerne kan være biseksuell, men heterofil når det kommer til ting med forelskelse og romantiske følelser.

Så hvis man bare har noen få av en viss pille og man vil bli høy/fjern you name it da fungerer det bedre?

Spørs på virkemiddelet i pillen akkurat det da, men mange får større virkning av grapefruit.
Lenke til kommentar
Visste dere forresten at grapefruitjuice ikke må drikkes sammen med benzo-preparater (valium, sobril, rivotril, etc). Det forsterker opptaket av virkestoffet og fører til en sterkere reaksjon enn beregnet. Står tilogmed i pakkningsvedlegg på noen av dem og på felleskatalogen på nesten alle slike piller.

Yes m'am, det visste jeg. Husker ikke hvordan jeg fant det ut, tror jeg satte meg ned og leste igjennom den latterlige bivirkningslisten en gang.

Hvis du melder deg frivillig som prøvekanin kan vi finne det ut. Kjøp grapefruktjuice på veien.

Hysj! ikke frist meg...

Lenke til kommentar

Man blir ikke homse...

mange meninger om akkurat det der

Jeg "ble" bi for halvannet år siden. I anførselstegn fordi jeg var/trodde at jeg var heterofil fram til da og hadde kun følelser for jenter. Nå er det en god del mer utjevnet, men heller mest mot jenter. Men hvis jeg skulle ønske det kan jeg faktisk leve en homoseksuell livsstil hvor jeg kun har nærkontakt, treffer og har sex med gutter.

Disclaimer: Overse dette spørsmål om du mener jeg graver for mye og ikke har lyst til å svare.

Men er det sånn at du også kan forelske deg i gutter eller er det kun på et seksuelt nivå? For det blir jo mer og mer vanlig å skille på biseksualitet og bifili. Sånn at man gjerne kan være biseksuell, men heterofil når det kommer til ting med forelskelse og romantiske følelser.

I begynnelsen synes jeg gutter var mere "søte" og ble egentlig litt småforelsket og kosete. Så etter hvert ble jeg faktisk seksuelt tiltrukket gutter også. Jeg blir både forelska og seksuelt tiltrukket begge kjønn. Sant skal sies at jeg har mindre erfaring med gutter. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror de eneste pillene jeg har tatt er smertestillende og antibiotika. I alle fall som jeg kan huske.

Har fått valium av legen en gang han trodde forstoppelse smertene jeg hadde var psykiske

En jeg kjenner mente stadigvekk han så ting i øyekroken. Folk som var i leiligheten hans osv.

Fyren trodde han holdt på å bli completely bonkers så han dro til legen. Etter en lengre samtale med legen konkluderte legen med at det var stressrelatert og gav han beskjed om å prøve å ta det med ro.

Så skulle han bare ta en liten rutinesjekk på slutten. Da viste det seg at han hadde en puls på 38 slag i minuttet. Da syntes legen plutselig ikke det var så rart hjernen hans hadde spillt han et par puss for den får rett og slett ikke nok oksygen.

Men sånn er det noen ganger. Enkelte leger har veldig lett for å skylde på psykiske ting. Det er en lett utvei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...