Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bytex: Ja det ble vel noe i den duren. Skjønner ikke vitsen med å dra til legen for å få resept på 600mg ibux. Er det ikke like greit å spise 3 200mg som man får kjøpt i butikken?

Blir vel same shit eller?

har vel noe med at 20x600 er noe være enn 20x200

Lenke til kommentar

Hei, jeg heter Rebecca og er ikke flink til å regne ut mengden medisiner jeg burde ta på tom mage. Nå er jeg kvalm og svimmel og det piper i øret mitt, munnen min er tørr og jeg har det verre enn jeg hadde det før jeg tok beroligende. Jeg er et geni.

Edit: Jeg er feil person til å si dette, men ang. smertestillendedebatten skader det ikke å lese litt grunnleggende farmasi. Nei, det er ikke samme greien etter hva jeg forstår.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Grr Lars. Du våger ikke og kikke bort fra bollefatet ditt. Jeg er der før du vet ordet av det.

http://www.instantsfun.es/evillaugh

http://ericlightborn.files.wordpress.com/2009/06/austin-powers-mike-myers-as-dr-evil4.jpg

Nå må du forte deg. Dette var så godt at halvparten allerede er spist opp.

Neste gang skal jeg stappe litt mer fyll i dem da.

Yavel: Jeg er funky fra før av :) Jeg spiser piller for å bli "normal" :p

+1

Jeg vurderer å bli homse :dontgetit:

Ikke ta skrittet fullt ut. Tenk på all puppekosen du går glipp av.

Bytex: Ja det ble vel noe i den duren. Skjønner ikke vitsen med å dra til legen for å få resept på 600mg ibux. Er det ikke like greit å spise 3 200mg som man får kjøpt i butikken?

Blir vel same shit eller?

Ibux på resept er billigere enn uten resept. Pluss at man må svelge færre tabbisser.
Lenke til kommentar

Hei, jeg heter Rebecca og er ikke flink til å regne ut mengden medisiner jeg burde ta på tom mage. Nå er jeg kvalm og svimmel og det piper i øret mitt, munnen min er tørr og jeg har det verre enn jeg hadde det før jeg tok beroligende. Jeg er et geni.

Det der er fort gjort i en mørk port. Litt småsusen selv atm. Men bedre enn jeg var tidligere i dag. Da var huet mitt et helvete å ha med å gjøre-
Lenke til kommentar
Det der er fort gjort i en mørk port. Litt småsusen selv atm. Men bedre enn jeg var tidligere i dag. Da var huet mitt et helvete å ha med å gjøre-

Ja, jøss, this ain't my first rodeo, men første på en god stund. Jeez, hodet mitt veier et lite tonn just nu.
Lenke til kommentar

Siden vi har så mange flinke farmasøyter her.

Voltaren kan påvirke andre medisiner, dette gjelder spesielt Litium eller andre medisiner mot depresjoner.

På hvilken måte påvirker de mon tro?

Nøytraliserende funksjon og/eller forsterkning av bivirkninger. Litt som antibiotika og p-piller. Og ja, antibiotika gjør p-piller mindre funksjonelle.
Lenke til kommentar

Noen som går/har gått i fjor på IKT servicefag vgs?

Hvilken PC modell fikk dere utdelt? VET at IKT servicefag får mye grommere og sterkere pc enn vanlige vgs elever, men vil vite eksakt hvilken modell som ble gitt/gies.

Vi hadde et eget klasserom med stasjonære maskiner.

Lenke til kommentar

Man blir ikke homse...

mange meninger om akkurat det der

Jeg "ble" bi for halvannet år siden. I anførselstegn fordi jeg var/trodde at jeg var heterofil fram til da og hadde kun følelser for jenter. Nå er det en god del mer utjevnet, men heller mest mot jenter. Men hvis jeg skulle ønske det kan jeg faktisk leve en homoseksuell livsstil hvor jeg kun har nærkontakt, treffer og har sex med gutter.

Lenke til kommentar

Noen som går/har gått i fjor på IKT servicefag vgs?

Hvilken PC modell fikk dere utdelt? VET at IKT servicefag får mye grommere og sterkere pc enn vanlige vgs elever, men vil vite eksakt hvilken modell som ble gitt/gies.

Jeg fant jeg fant.

HP elitebook av noe slag

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Siden vi har så mange flinke farmasøyter her.

Voltaren kan påvirke andre medisiner, dette gjelder spesielt Litium eller andre medisiner mot depresjoner.

På hvilken måte påvirker de mon tro?

Nøytraliserende funksjon og/eller forsterkning av bivirkninger. Litt som antibiotika og p-piller. Og ja, antibiotika gjør p-piller mindre funksjonelle.

Visste dere forresten at grapefruitjuice ikke må drikkes sammen med benzo-preparater (valium, sobril, rivotril, etc). Det forsterker opptaket av virkestoffet og fører til en sterkere reaksjon enn beregnet. Står tilogmed i pakkningsvedlegg på noen av dem og på felleskatalogen på nesten alle slike piller.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...