Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 'Backe opp Eplefe sitt utsagn, ja det er det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 På det bildet er han nesten fire år om jeg husker riktig på når bildet er tatt. ------------ In other news: Jeg har akkurat lekt med sukker og gjær. Sammen med mel, melk og smør så får jeg rimbo-boller. Aldri smakt, men dama sier det er godt så jeg får prøve. Hu pleier ikke juge om bakevarer. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Glimrende bildet av gutten din Fikk selv lyst på boller nå ^^ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ja dette var å en tid å våkne på Hva gjør folket i kveld da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fantastisk. De jentene er bare jævlig glad i BDSM må skjønne. Ja dette var å en tid å våkne på Hva gjør folket i kveld da? Lager rimboboller og vurderer om jeg skal skulke psykologen i morra. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 ikke nevn boller. Jeg vil også ha boller Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ja dette var å en tid å våkne på Hva gjør folket i kveld da? Hvordan går det med fingeren? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 boller, boller, boller, boller, boller, boller, boller, boller, boller OG boller, boller, boller, boller, boller, boller, boller, boller, boller Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hver gang jeg er innom tråden her er det snakk om mat. Mystisk.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) ikke nevn boller. Jeg vil også ha boller Lurer på hvor lenge rimbo-bollene skal heve før jeg kan hive de i ovnen. Er det som vanlige boller? Sto ikke noe i oppskriften. Sto bare at bollene skulle heve over lunka vann, men det sto ikke noe hvor lenge. Hver gang jeg er innom tråden her er det snakk om mat. Mystisk.. Jeg er matvrak. Endret 7. juni 2010 av cyclo Fjernet overdreven skriftstørrelse Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Glad jeg kjøpte boller på butikken i dag Petter: Joda fingeren er der enda. Bruddet var for gammelt til å knekkes på plass så jeg må til røngten i neste uke. Blir visst en bitteliten operasjon. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Glad jeg kjøpte boller på butikken i dag Petter: Joda fingeren er der enda. Bruddet var for gammelt til å knekkes på plass så jeg må til røngten i neste uke. Blir visst en bitteliten operasjon. hoff, kunne de datere bruddet sånn ca? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Blir visst en bitteliten operasjon. Kanskje du får sånne morsomme piller siden det blir operasjon Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Glad jeg kjøpte boller på butikken i dag Petter: Joda fingeren er der enda. Bruddet var for gammelt til å knekkes på plass så jeg må til røngten i neste uke. Blir visst en bitteliten operasjon. hoff, kunne de datere bruddet sånn ca? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Glad jeg kjøpte boller på butikken i dag Petter: Joda fingeren er der enda. Bruddet var for gammelt til å knekkes på plass så jeg må til røngten i neste uke. Blir visst en bitteliten operasjon. hoff, kunne de datere bruddet sånn ca? Legen gjorde ikke så mye. Han bare så på fingeren å skrev ut Voltaren mot senebetennelse Han mente det var et gammelt brudd samt at sena hadde fått seg en smell. Kanskje du får sånne morsomme piller siden det blir operasjon Får nok ikke så veldig morsomme piller pga en bitteliten operasjon i fingeren Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Neh, er du "heldig" får du 600mg Ibux på apoteket. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Glad jeg kjøpte boller på butikken i dag Petter: Joda fingeren er der enda. Bruddet var for gammelt til å knekkes på plass så jeg må til røngten i neste uke. Blir visst en bitteliten operasjon. hoff, kunne de datere bruddet sånn ca? Legen gjorde ikke så mye. Han bare så på fingeren å skrev ut Voltaren mot senebetennelse Han mente det var et gammelt brudd samt at sena hadde fått seg en smell. Kanskje du får sånne morsomme piller siden det blir operasjon Får nok ikke så veldig morsomme piller pga en bitteliten operasjon i fingeren viss det er de samme senebetennelse pillene som jeg fikk, så kan du bli rimelig funky av de, etterhvert vender du deg til det, også er det bare mage problemer du merker av dem Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg vurderer å bli homse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg