Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På det bildet er han nesten fire år om jeg husker riktig på når bildet er tatt.

------------

In other news: Jeg har akkurat lekt med sukker og gjær.

Sammen med mel, melk og smør så får jeg rimbo-boller. Aldri smakt, men dama sier det er godt så jeg får prøve. Hu pleier ikke juge om bakevarer.

Lenke til kommentar

ikke nevn boller. Jeg vil også ha boller

Lurer på hvor lenge rimbo-bollene skal heve før jeg kan hive de i ovnen. Er det som vanlige boller? Sto ikke noe i oppskriften. Sto bare at bollene skulle heve over lunka vann, men det sto ikke noe hvor lenge.

Hver gang jeg er innom tråden her er det snakk om mat. Mystisk..

Jeg er matvrak. Endret av cyclo
Fjernet overdreven skriftstørrelse
Lenke til kommentar

Glad jeg kjøpte boller på butikken i dag :)

Petter: Joda fingeren er der enda. Bruddet var for gammelt til å knekkes på plass så jeg må til røngten i neste uke.

Blir visst en bitteliten operasjon.

hoff, kunne de datere bruddet sånn ca?

Lenke til kommentar

Petter: Joda fingeren er der enda. Bruddet var for gammelt til å knekkes på plass så jeg må til røngten i neste uke.

Lenke til kommentar

Legen gjorde ikke så mye. Han bare så på fingeren å skrev ut Voltaren mot senebetennelse :hmm: Han mente det var et gammelt brudd samt at sena hadde fått seg en smell.

Kanskje du får sånne morsomme piller siden det blir operasjon :D

Får nok ikke så veldig morsomme piller pga en bitteliten operasjon i fingeren :p

Lenke til kommentar

Legen gjorde ikke så mye. Han bare så på fingeren å skrev ut Voltaren mot senebetennelse :hmm: Han mente det var et gammelt brudd samt at sena hadde fått seg en smell.

Kanskje du får sånne morsomme piller siden det blir operasjon :D

Får nok ikke så veldig morsomme piller pga en bitteliten operasjon i fingeren :p

viss det er de samme senebetennelse pillene som jeg fikk, så kan du bli rimelig funky av de, etterhvert vender du deg til det, også er det bare mage problemer du merker av dem

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...