Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HVA FAEN... har hostet som en hest de siste dagene, men nå tok det kaka: stod i dusjen og plutselig får jeg hosteanfall og det kommer opp blod? føler meg jo ikke syk eller noe

Trenger ikke være så farlig egentlig. Som oftest så er det bare en rift pga. man hoster så mye.

Er det bare litt rødt i slimet/spyttet så er det (som oftest) ikke noe å reagere på. Verre om det er masse dypt rødt.

Lenke til kommentar

HVA FAEN... har hostet som en hest de siste dagene, men nå tok det kaka: stod i dusjen og plutselig får jeg hosteanfall og det kommer opp blod? føler meg jo ikke syk eller noe

Trenger ikke være så farlig egentlig. Som oftest så er det bare en rift pga. man hoster så mye.

Er det bare litt rødt i slimet/spyttet så er det (som oftest) ikke noe å reagere på. Verre om det er masse dypt rødt.

Ja er bare litt rødt i slimet ja. Tar det med ro så lenge jeg ikke føler meg syk er det ikke noe å stresse med.

Lenke til kommentar

oi oi nå er forumet litt oppned her :p

om du er her sjur ( er du vel alltid :p ) så har jeg wip av det jeg skal modellere nå til eksamen.

fikk bare velge mellom et par forskjellige design som vi da skulle tegne turnaround av.

eksamens_wip_dag01.jpg

Edit: antar du er her ettersom du posta rett før meg.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...