Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Hva gjør pusene i kveld? Jeg antar de maler. Endret 7. juni 2010 av Enzyme X Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 HVA FAEN... har hostet som en hest de siste dagene, men nå tok det kaka: stod i dusjen og plutselig får jeg hosteanfall og det kommer opp blod? føler meg jo ikke syk eller noe Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Storkoser meg med å sjekke priser på forskjellige vannavkjølingskomponenter på britiske nettbutikker. Hva med deg? Hører litt musikk og prater med gode venner og venniner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 HVA FAEN... har hostet som en hest de siste dagene, men nå tok det kaka: stod i dusjen og plutselig får jeg hosteanfall og det kommer opp blod? føler meg jo ikke syk eller noe Trenger ikke være så farlig egentlig. Som oftest så er det bare en rift pga. man hoster så mye.Er det bare litt rødt i slimet/spyttet så er det (som oftest) ikke noe å reagere på. Verre om det er masse dypt rødt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Youtube laster treeeeeeeeeeeeeeeeeegt i dag Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 HVA FAEN... har hostet som en hest de siste dagene, men nå tok det kaka: stod i dusjen og plutselig får jeg hosteanfall og det kommer opp blod? føler meg jo ikke syk eller noe Trenger ikke være så farlig egentlig. Som oftest så er det bare en rift pga. man hoster så mye.Er det bare litt rødt i slimet/spyttet så er det (som oftest) ikke noe å reagere på. Verre om det er masse dypt rødt. Ja er bare litt rødt i slimet ja. Tar det med ro så lenge jeg ikke føler meg syk er det ikke noe å stresse med. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Tekstleser av erotiske tekster søkes snarest! Bare legg inn søknad, fin lønn også Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Langtidass! Deg har jeg ikke sett på ei stund Meg du snakket til? Et raskt spørsmål. Hvor er det folkens '' henger '' i forumet akkurat nå? Fotball-kategorien seff. VM begynner jo om et par tre dager. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 VM er jo kjeeeeeeeeempe morro Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Tekstleser av erotiske tekster søkes snarest! Bare legg inn søknad, fin lønn også Faen at jeg bor så langt unna. -_- Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) oi oi nå er forumet litt oppned her om du er her sjur ( er du vel alltid ) så har jeg wip av det jeg skal modellere nå til eksamen. fikk bare velge mellom et par forskjellige design som vi da skulle tegne turnaround av. Edit: antar du er her ettersom du posta rett før meg. Endret 7. juni 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Noen som husker slageren Steffen hadde for en tid siden? Den ligger på youtube, men husker ikke hva den heter.. Fant den http://www.youtube.com/watch?v=Yb0zW58rJ2c&feature=player_embedded#! Endret 7. juni 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ser absolutt nice ut, Ole! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 takk sjur håper jeg står på eksamensvurderinga Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Chill, jeg har ikke time før 13:45 i morgen, og slutter 15:20, ved mindre skolen blir stengt da. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 @L4r5 Bildet du har som avatar, er det av sønnen din eller? Lurt på det en stund nå ;P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 @L4r5 Bildet du har som avatar, er det av sønnen din eller? Lurt på det en stund nå ;P Jeg kan svare! Ja, det er det. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ny rekord. 40min mellom en beskjed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg