FrankBjarne Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hva skjer? Hvor er folka? ALIENS FUUUUUCK Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Venter på at dusjen skal bli ledig... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Et raskt spørsmål. Hvor er det folkens '' henger '' i forumet akkurat nå? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hva skjer? Hvor er folka? ALIENS FUUUUUCK Det er pga. Candlejack. Han har kidn Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Anbefalt pils til ca. 20 kr boks/flaske? Tenker noe som er godt til grilling, kos og litt fest. Edit: Ikke foreslå Tuborg, heller ikke Borg, syns jeg smaker jævlig. Endret 7. juni 2010 av metalhead! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Et raskt spørsmål. Hvor er det folkens '' henger '' i forumet akkurat nå? Hva mener du? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Et raskt spørsmål. Hvor er det folkens '' henger '' i forumet akkurat nå? Jobb og utdanning, foppall, samfunn. Samt her, seff. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fulgt med på steve hype den siste timen jeg. Artig som grillkrydder på bar bak Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Et raskt spørsmål. Hvor er det folkens '' henger '' i forumet akkurat nå? Akkurat nå er jeg en snartur innom her, men bare for å svare. Når jeg er ferdig med å svare, vil jeg krysse ut fanen, og da vil det vel stå at jeg enten ser på forumets forside, eller at jeg er i dnfk, til tross for at jeg ikke er på forumet, men skriver oppgave og hører på Pearl Jam. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Et raskt spørsmål. Hvor er det folkens '' henger '' i forumet akkurat nå? Hva mener du? Hvilken seksjoner av forumet leser du akkurat nå? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jadda, hjemmearbeid i 2 dager = 0 skole Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg er sånn Mine Innlegg nerd jeg. Ufattelig dårlig vane, da jeg som regel ender opp med å poste i allerede populære tråder. Og veldig sjelden i noe nytt. Heh. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Samme her. Noen faste poster Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Samme her. Noen faste poster Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg er sånn Mine Innlegg nerd jeg. Ufattelig dårlig vane, da jeg som regel ender opp med å poste i allerede populære tråder. Og veldig sjelden i noe nytt. Heh. Akkurat samme som meg, altså. Bevgde meg inn på vannkjølingsdelen av forumet akkurat nå for å spørre om noen spørsmål ang. nytt build jeg holder på med. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg er aldri i noen spesiell kategori, bruker kun mine innlegg og siste 24 timer. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 God aften Vært lite aktiv i det siste, opptatt med skolearbeid samt å se film. Hva gjør pusene i kveld? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 God aften Vært lite aktiv i det siste, opptatt med skolearbeid samt å se film. Hva gjør pusene i kveld? Storkoser meg med å sjekke priser på forskjellige vannavkjølingskomponenter på britiske nettbutikker. Hva med deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg