Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Lag pannekakerøre uten sukker, og en liten dært salt istedenfor...litt grovere meltype er også ganske greit, alt etter smak man har:) Så lager man vanlig taco-kjøttdeig, og legg litt fyll på pannekaken og så rull sammen:) Sånn lager jeg det ihvertfall:) Edit: Går fint an og bruke litt sukker i røra også siden krydret mat smaker veldig godt sammen med noe som har bittelitt søt-smak Endret 7. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Lag pannekakerøre uten sukker, og en liten dært salt istedenfor...litt grovere meltype er også ganske greit, alt etter smak man har:) Så lager man vanlig taco-kjøttdeig, og legg litt fyll på pannekaken og så rull sammen:) Sånn lager jeg det ihvertfall:) Edit: Går fint an og bruke litt sukker i røra også siden krydret mat smaker veldig godt sammen med noe som har bittelitt søt-smak Det hørtes faktisk godt ut Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg synes Fulci er bedre enn Argento, for å være ærlig, men jeg liker Argento godt også. Som Il Fantasma dell'Opera. Julian Sands er bare SÅ rå, og Asia Argento, bare SÅ vakker! Wat? Du skal nevne en god Argento-film, så nevner du den verste? Hva med Profondo Rosso, Suspira, Tenebre, The Bird With The Crystal Plumage osv? Zombie Flesh-Eaters (1979) har en finere øyescene, der en tresplint sakte blir presset mot og inn i øyet til en whiney blondine som bare er masete i hele filmen Screenshot av den scenen er coverbilde på flere versjoner. Scenen: http://www.youtube.com/watch?v=1ppIWBqPYjg den der var jo bare tåpelig. DU er tåpelig! Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Aldri hatt særlig sans for zombie-gørr-filmer. Unntaket må være Død Snø, og eventuelle andre i samme gata. De har ihvertfall humor. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Lag pannekakerøre uten sukker, og en liten dært salt istedenfor...litt grovere meltype er også ganske greit, alt etter smak man har:) Så lager man vanlig taco-kjøttdeig, og legg litt fyll på pannekaken og så rull sammen:) Sånn lager jeg det ihvertfall:) Edit: Går fint an og bruke litt sukker i røra også siden krydret mat smaker veldig godt sammen med noe som har bittelitt søt-smak Det hørtes faktisk godt ut Er meget godt også, et annet råd er og lage de bittelitt tykkere enn vanlig...noe man funner ut årsaken til hvis man ikke gjør det Men veldig fin sommermat, ha en god salat til og øl så har man det bra christinahk: Sieg Heil Endret 7. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ikke vær så nazistisk nå da fløgel Or should i call you Joseph Mengelen ? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Aldri hatt særlig sans for zombie-gørr-filmer. Unntaket må være Død Snø, og eventuelle andre i samme gata. De har ihvertfall humor. Huff og huff. Møkkafilm. Her har du en zombiefilm som faktisk HAR humor: Hører gjennom Stones' Exile On Main St. nå. Liker det Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ikke vær så nazistisk nå da fløgel Or should i call you Joseph Mengelen ? Var en spaner i Trondheim som sa det hver gang han møtte meg, og han snakket bare tysk når han kastet meg på glattcella. Jeg ble like forbanna hver gang siden jeg hater tysk :!: . Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hører gjennom Stones' Exile On Main St. nå. Liker det Helt klart enig på dette punktet ihvertfall:) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg har et raskt spørsmål. Er det et sted på nettet hvor man kan registrere seg og lage notater som ingen andre kan se og lagre de på nettet? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Edit: @Torød Endret 7. juni 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Torød, Nøtterøy, Vestfold? Isåfall, hvorfor? Edit: ohhh... Endret 7. juni 2010 av multisync Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Torød, Nøtterøy, Vestfold? Isåfall, hvorfor? Korrekt, tja, mulig at det har tilknytning til hvor jeg bor? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg har et raskt spørsmål. Er det et sted på nettet hvor man kan registrere seg og lage notater som ingen andre kan se og lagre de på nettet? Du kan jo prøve denne. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Langtidass! Deg har jeg ikke sett på ei stund Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg har et raskt spørsmål. Er det et sted på nettet hvor man kan registrere seg og lage notater som ingen andre kan se og lagre de på nettet? Du kan jo prøve denne. Tusen takk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 "Thorr's Hammer - Norge" Denne låta er så herlig! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ikke en eneste post på over 30 minutter? Jeg er imponert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg