Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Lag pannekakerøre uten sukker, og en liten dært salt istedenfor...litt grovere meltype er også ganske greit, alt etter smak man har:)

Så lager man vanlig taco-kjøttdeig, og legg litt fyll på pannekaken og så rull sammen:)

Sånn lager jeg det ihvertfall:)

Edit: Går fint an og bruke litt sukker i røra også siden krydret mat smaker veldig godt sammen med noe som har bittelitt søt-smak :thumbup:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lag pannekakerøre uten sukker, og en liten dært salt istedenfor...litt grovere meltype er også ganske greit, alt etter smak man har:)

Så lager man vanlig taco-kjøttdeig, og legg litt fyll på pannekaken og så rull sammen:)

Edit: Går fint an og bruke litt sukker i røra også siden krydret mat smaker veldig godt sammen med noe som har bittelitt søt-smak :thumbup:

Det hørtes faktisk godt ut :D

Lenke til kommentar

Jeg synes Fulci er bedre enn Argento, for å være ærlig, men jeg liker Argento godt også.

Som Il Fantasma dell'Opera. Julian Sands er bare SÅ rå, og Asia Argento, bare SÅ vakker! :D

Wat? Du skal nevne en god Argento-film, så nevner du den verste? :p Hva med Profondo Rosso, Suspira, Tenebre, The Bird With The Crystal Plumage osv?

Zombie Flesh-Eaters (1979) har en finere øyescene, der en tresplint sakte blir presset mot og inn i øyet til en whiney blondine som bare er masete i hele filmen :) Screenshot av den scenen er coverbilde på flere versjoner.

trash_cinephile_zombie_flesh_eaters1231869835.jpg

Scenen:

den der var jo bare tåpelig.

DU er tåpelig! :cry:

Lenke til kommentar

Det hørtes faktisk godt ut :D

Er meget godt også, et annet råd er og lage de bittelitt tykkere enn vanlig...noe man funner ut årsaken til hvis man ikke gjør det :tease:

Men veldig fin sommermat, ha en god salat til og øl så har man det bra :thumbup:

christinahk: Sieg Heil

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Aldri hatt særlig sans for zombie-gørr-filmer. Unntaket må være Død Snø, og eventuelle andre i samme gata. De har ihvertfall humor.

Huff og huff. Møkkafilm. Her har du en zombiefilm som faktisk HAR humor:

return-of-the-living-dead-movie-poster-small1.jpg

Hører gjennom Stones' Exile On Main St. nå. Liker det :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...