Venerable Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Neida, jeg sitter spent å følger med på utviklingen av protestene mot scienologi som skjer over hele verden i dag, og oppdaterer tråden vi har om saken her på diskusjon.no om protesten i Oslo. Australia begynner å bli ferdige, og det er snakk om ca. 1000 demonstranter. Endret 10. februar 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 hmmm er dette en sak jeg burde ha satt meg inn i? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvis du har lest om Scientologi og vet hvor mye faenskap lederne av Church of Scientology har funnet på opp gjennom årene, så ja aboslutt. Protesten i Oslo begynner klokka kl. 12:00 utenfor Østbanehallen ved den snille tigeren. Er ca. 30 stk bekreftet, men det kommer nok en del mer. London demonstrasjonen kommer til å bli helt ekstrem. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 nettopp kommet fra jobb...de skulle leie meg inn i går siden de har 2 terminale mennesker på avdelinga (døende) men når jeg kommer på jobb så er de allerede 6 personer på. Da har avdelingslederen satt opp noen andre og ikke sagt ifra til de ansatte så jeg traumet bortover for no reason at all. jaja, får iallefall 2 timer for oppmøte Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 En god start på søndagen B-real. Eller kansje ikke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Tja...var ikke akkurat så rimelig happy da jeg traumet meg bortover på speilisen til jobb. Ikke strødd en jævla vei i det hele tatt Men jeg ble kjørt hjem da, så jeg skal vel kanskje ikke klage Du gjør oppe så tidlig? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg er på jobb så da må man opp. Bråvåknet 0658 men men det gikk bra Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ja da så Burde vel kanskje ha trødd nedover å lage meg litt frokost egentlig, rakk ikke det i morrest. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg fant meg frokost nå. rundstykker med smeltet ost og grillkrydder, sundt og godt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg vil og protestere mot scientologi. Faen at jeg ikke bor i Oslo. -_-' Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Gawd, I hate that name. oO Kosebæ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hva er det egentlig disse tom cruise folkene har gjort siden folk protesterer mot dem? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Uh oh. Jeg er tom for mat! Noooeeee :\ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg har fått en liten ørebetennelse! God morgen, forresten. Noen som har noe å rapportere i dag? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Nam nam! Ørebetennelse. Jeg kan rapportere sol i Trondheim. Lots of it. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Sol her og. Det irriterer meg egentlig med tanke på at solen er rett bak meg. Annet som skjer hmm.. blitt venn me dama og slått rekord i og stå opp tidlig og hvor lenge jeg kan gå uten og ete. Det var vel alt. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Sol her og. Det irriterer meg egentlig med tanke på at solen er rett bak meg.Annet som skjer hmm.. blitt venn me dama og slått rekord i og stå opp tidlig og hvor lenge jeg kan gå uten og ete. Det var vel alt. Blitt venn med dama? Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Sol her og. Det irriterer meg egentlig med tanke på at solen er rett bak meg.Annet som skjer hmm.. blitt venn me dama og slått rekord i og stå opp tidlig og hvor lenge jeg kan gå uten og ete. Det var vel alt. Blitt venn med dama? Hva har skjedd? Hun trodde at jeg brukte henne. Bare pga at jeg nevnte at jeg hadde dårli samvittighet pga jeg fant ut hvordan ex dama mi har blitt. Hun driter i skolen, driter i venner og foreldre. Hun vil bare feste nå. sånn ble hun etter at jeg slo opp med henne. dama mi trodde at jeg brukte henne(altså dama) til og komme over exen Heldigvis er jeg så følsom av meg at det gikk greit Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg kan rapportere sol i Trondheim. Lots of it. Og Sol her og. Det irriterer meg egentlig med tanke på at solen er rett bak meg. .. Bortskjemte søringer. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg kan rapportere sol i Trondheim. Lots of it. Og Sol her og. Det irriterer meg egentlig med tanke på at solen er rett bak meg. .. Bortskjemte søringer. Eeeey, i got feelings you know. Nå må du gi meg alt jeg vil ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg