Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Slutt og se så lavt på ting. 500kr mer i måneden kan bety mye for noen, men de som er vandt til mye penger så kanskje det er lite. For meg hadde 500kr hvert en god del ekstra i måneden og året.

Nåja. Kan ikke anse meg som en av de som er vant til å ha mye penger. I snitt har jeg 16k utbetalt og etter faste utgifter på 9k, så er det knappe 5k å leve for fram til neste lønning. Luksus som bil koster, samt mat og strøm kommer i tillegg. Men uansett mener jeg ikke at 500,- ekstra i måneden hadde gjort så alt for mye. Men for all del. Er det trangt, så har man jo for ei hel uke ekstra dersom man ikke har en familie å brødfø.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Har ikke mye med trangsynthet. Har med realismen for de av oss som har kommet oss etter videregående, er i jobb og har sånn smått begynt å familisert oss ;)

Lenke til kommentar

Vi skal ikke diskutere grunner til bans her..det får du ta opp med moderator på PM. Blir veldig fort en "vi mot dem"-holdning hvis interne ting kommer ut i tråden. Står jo helt klart hva han har gjort på siden du postet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...