Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Slutt og se så lavt på ting. 500kr mer i måneden kan bety mye for noen, men de som er vandt til mye penger så kanskje det er lite. For meg hadde 500kr hvert en god del ekstra i måneden og året. Nåja. Kan ikke anse meg som en av de som er vant til å ha mye penger. I snitt har jeg 16k utbetalt og etter faste utgifter på 9k, så er det knappe 5k å leve for fram til neste lønning. Luksus som bil koster, samt mat og strøm kommer i tillegg. Men uansett mener jeg ikke at 500,- ekstra i måneden hadde gjort så alt for mye. Men for all del. Er det trangt, så har man jo for ei hel uke ekstra dersom man ikke har en familie å brødfø. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Gidder ikke og krangle med trangsynte folk. Uansett hva som kommer ekstra så er det urettferdig og fælt. Jeg går opp 5 kroner i året i deltids jobben min og det utgjør mye for det lille jeg jobber. Vel ikke for dere da Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg går opp 30 kroner i lønn i timen om 2 måneder. Det blir digg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Har ikke mye med trangsynthet. Har med realismen for de av oss som har kommet oss etter videregående, er i jobb og har sånn smått begynt å familisert oss Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 3 kroner i timen ekstra ja. Nå jobber ikke akkurat trailersjåfører "8 timer dagen" heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Personlig mener jeg de fortjener bedre enn som så i likhet av mange av gutta på gølvet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 3 kroner i timen ekstra ja. Nå jobber ikke akkurat trailersjåfører "8 timer dagen" heller. Derimot Tech support Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Åh, jeg vil ha 19. juni ... Nå! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 3 kroner i timen ekstra ja. Nå jobber ikke akkurat trailersjåfører "8 timer dagen" heller. I snitt gjør de nok det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Når en pakke blir sendt med UPS fra statene... Hva skjer når den ankommer Norge? Er det posten som overtar ansvaret eller blir det sendt frem til sluttkunde av noen andre? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Jeg ble veldig nyskjerrig på det med mSg, og han sin utestengelse. Spesielt etter å ha lest på http://www.suspendert.com/. Beklager hvis jeg bumper dette - men er det noen som har link til tråden som var grunnlag for utviselsen, eller var det han gjorde så ille at den har blitt slettet i etterkant? Endret 7. juni 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Du vet han tvilsomme fyren iført frakk? Han kommer med pakka di Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Vi skal ikke diskutere grunner til bans her..det får du ta opp med moderator på PM. Blir veldig fort en "vi mot dem"-holdning hvis interne ting kommer ut i tråden. Står jo helt klart hva han har gjort på siden du postet. Endret 7. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg snakker ikke om å diskutere det. Snakker om å se grunnen. Jeg får vite en sak av siden, ved å bli linket til suspendert.com, men ønsker veldig gjerne å se hva som faktisk skjedde Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Curiosity killed the cat, og derfor diskuterer man ikke slikt her. Trøst deg med at det var velfortjent. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Når en pakke blir sendt med UPS fra statene... Hva skjer når den ankommer Norge? Er det posten som overtar ansvaret eller blir det sendt frem til sluttkunde av noen andre? Det er UPS i Norge. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Vel, det får du ikke vite her. Snakk med Dotten. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Og Wheelmn som er moderator spurte om vi kunne sette strek....da drar du den ikke lengre Ajaco Uansett, God morgen folkens Noen som skal noe artig i dag? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Greit. I rest my case. Sånn ellers, da? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Var vel det jeg spurte om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg