Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er virkelig uttafor forumverden om dagen, ettersom jeg ikke har peiling på hva som foregår halvparten av tida. men eksamen er ferdig kl på 5 på fredag og da er det bare cruising fram til 16 juni når ferien starter og jeg er i norge :wee: kos

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Vi får snakke om noe annet da.

Ser ut som det kan bli slutt på streiken snart i følge VG. Jeg hadde håpa for dama sin skyld at den skulle vare til den 15. Da hadde hu garantert sluppet muntlig eksamen.

Halve trinnet hennes trekkes den 9. og den andre halvparten den 15.

Lenke til kommentar

jeg er virkelig uttafor forumverden om dagen, ettersom jeg ikke har peiling på hva som foregår halvparten av tida. men eksamen er ferdig kl på 5 på fredag og da er det bare cruising fram til 16 juni når ferien starter og jeg er i norge :wee: kos

Jeg er her ALT for ofte og får ikke med meg halvparten av det som skjer en gang. Men så har ikke jeg halve verden på MSN og prater om forumet via msn heller...er nok der det skranter for min del. Så du er ikke alene hvis du tror det ;)

Lenke til kommentar

WHaaaa... fant ut at jeg ville se "Tett på en utvikler" men så er den ikke å finne noen steder..

"1. januar gikk retten til JavaZone å distribuere videoene av Eckbo ut. Derfor vil en ikke finne filmene noen sted."

Ikke noen som "tilfeldigvis" vet hvor den er å finne? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Apropo streik; Er det transportstreik enda? Småspent på om jeg får kameraet mitt denne uken, eller om det kanskje uansett går fort fra komplett?

Lenke til kommentar

Vi får snakke om noe annet da.

Ser ut som det kan bli slutt på streiken snart i følge VG. Jeg hadde håpa for dama sin skyld at den skulle vare til den 15. Da hadde hu garantert sluppet muntlig eksamen.

Halve trinnet hennes trekkes den 9. og den andre halvparten den 15.

Går hun vg3?

Lenke til kommentar

Da kan hun jo i teorien risikere å ikke få vitnemål, hvilket er litt dumt om hun har tenkt å studere til høsten.

Manglende muntlig eksamen grunnet streik skulle i følge lærerne ikke ha noe å si på vitnemål.
Lenke til kommentar

Apropo streik; Er det transportstreik enda? Småspent på om jeg får kameraet mitt denne uken, eller om det kanskje uansett går fort fra komplett?

Klokken 22.55 i dag (4. juni) ble det oppnådd enighet mellom partene i transportstreiken. Det endte med enighet om prinsipielt vanskelige spørsmål.

- Jeg er glad for å kunne si at vi til slutt klarte å komme frem til en konstruktiv enighet i spørsmål der partene stod svært langt fra hverandre da forhandlingene startet, sier administrerende direktør Tom Rune Nilsen i Logistikk og Transportbedriftenes Landsforening (LTL).

I det vanskelige spørsmålet om å innføre en såkalt omfangsbestemmelse for utførelse av arbeid på terminalene, har partene kommet frem til en løsning som ivaretar arbeidsgivernes behov for kunne tilpasse organisering av arbeidet i forhold til eventuelle fremtidige behov.

- Løsningen er ikke perfekt, men vi vurderer løsningen som tilstrekkelig fleksibel for våre behov, sier Nilsen.

Partene er enige om et samlet tillegg på kroner 3 per time med virkning fra 1.juli i år. Det er også oppnådd enighet om at innleid personell skal ha tarifflønn.

http://www.ltl.no/article.php?articleID=676&categoryID=112

Lenke til kommentar

Den ble avblåst i dag, tror jeg?

Jeg tror det bare er sunt å ikke få med seg absolutt alt som skjer på forumet, jeg.

Ser jo hvordan jeg har endt opp :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Er så mange streiker rundt omkring at det går i surr hva som er hva. Men da lover det godt for pakken min =D

Men 3,- mer i timen høres ikke så veldig fantastisk ut, men for all del. Er de fornøyde så fint for de.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...