b-real Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Norske jordbær ja... Var det jeg mente ja. Kjørte så vidt det var forbi jordbær-feltene i Drøbak men der var det pinadø stille gitt Hvem vil ha genmanipulerte jordbær i fra Tubakistan liksom? Vel da var det avgårde for å knekke fingeren. Wish me luck... Break a leg! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Må kanskje be Wheelman blokke meg for resten av dagen så dere slipper å høre på sytinga min etterpå Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Neida, kommer til å gå strålende skal du se Kim Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jada det går strålende. Det er jo liksom ikke ei skulder ute av ledd eller noe. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Noen kreative sjeler her? Jeg har brukt min kreative dose idag. Som sagt, og whinet om fler ganger, har jeg medieeksamen as we speak. Og vi skal lage en holdningsskapende reklamefilm mot nettmobbing. Vi skal også lage et slagord mot mobbing. Noen som har noen idéer til slagord? Trenger ikke nødvendigvis å rime, men bør jo helst være litt catchy. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg har en følelse av at tanta mi er en smule rasistisk. Hu spammer meg med slike type grupper konstant Den siste var "Ikke la homofile jobbe i barnehagen!" og "Ikke la homofile jobbe med barn!" Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg har en følelse av at tanta mi er en smule rasistisk. Hu spammer meg med slike type grupper konstant Den siste var "Ikke la homofile jobbe i barnehagen!" og "Ikke la homofile jobbe med barn!" Hahaha! Way to go Kari! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ikke vet jeg men om du hadde sett alle de advarslene og rasistiske gruppene hu har oppretta ... ja. Kan se om jeg finner de igjen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ikke akkurat de gruppene men hu har endel ... "rare" grupper som har blitt sletta osv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Omtrent som bestemor som på vei til min onkel minnet meg flerfoldige ganger på at hvis jeg skulle stoppe noen å spørre om veien så måtte jeg ikke spørre en neger Er glad i henne allikevel Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 lol. Eller som lillebroren min når han var 3 og var med bestefar på butikken. Pekte på en innvandrer og skrek "SE BESTEFAR! EN NEGER!" Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 SKOLE! [insert ufine og sjenerende kommentarer her] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg