edge Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Turkis og sølv! Gul og turkis Da synes jeg min ide var mye bedre! Har selv svart Bjørn Borg-boxer Men NUH skal jeg legge meg. Vi prates resten av folkensene! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg har ikke boxer på, kun pysjbukse. Bare sånn for at det skulle være klart liksom. Natt edge! Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Jeg har ikke boxer på, kun pysjbukse. Bare sånn for at det skulle være klart liksom. Natt edge! Dag Underpants! What are we doing? Moar like it! See ya, boneheads and girlparts-peoples! | | \|/ Endret 10. februar 2008 av edge Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 http://video.google.com/videoplay?docid=-2...h&plindex=5 Jeg har lyst til å kaldkvele Kent Hovind Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Unni: Selv om jeg tror det er svært få hjernevaskede kristne i Norge, så skal jeg ærlig si at det er det inntrykket jeg har fått av kristne i Amerika. Åh. Fanatikere som ikke har gjort annet enn se en bibel i hele sitt liv? x) Og hvordan i helvete visste du navnet mitt? O_O Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hei Unni Endret 10. februar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Unni: Selv om jeg tror det er svært få hjernevaskede kristne i Norge, så skal jeg ærlig si at det er det inntrykket jeg har fått av kristne i Amerika. Åh. Fanatikere som ikke har gjort annet enn se en bibel i hele sitt liv? x) Og hvordan i helvete visste du navnet mitt? O_O Profiler er kult. Det blir så nerd å bruke nicket i stedet for navnet. xP Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hei Unni Heeei Adrian. x) Profiler er kult. Det blir så nerd å bruke nicket i stedet for navnet. xP Vel, det blir mer oversiktelig av å bruke nick i stedet for navn. Om noen ikke visste at jeg het Unni, så kunne de endt opp med å sjekke alle profilene på de som var her inne for å finne det ut, eller lese flere sider (i en annen situasjon enn her, da) for å finne ut hvem du snakket til. Og vær så snill, kutt ned på quotinga? Det er ikke nødvendig med så mye quoting, spesielt ikke når det skjer så lite her. x) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg kjeder meg, post nekkid picz unni... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Går du noen gang og legger deg Nie?, og hvordan ser døgnrytmen din ut? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg kjeder meg, post nekkid picz unni... 1) Fy! Det der er nesten tøzing! 2) Jeg vil da ikke skremme livet av dere. x) Går du noen gang og legger deg Nie?, og hvordan ser døgnrytmen din ut? Nei, og vel. Nei, den ser ikke ut. x) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Er ikke så farlig å si Unni i stedet for Nie nå da. xP For de som ikke visste det så: Unni=Nie! Endret 10. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Unni = Nie Tyyydeliiiig *kjede seg* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Gawd, I hate that name. oO Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Jeg er så dum! Må være i byen kl 12 i morra i protestaksjon mot Scientologi-kirka. Bilder fra Sydney: http://forums.enturbulation.org/viewtopic.php?t=1577 (Dette skjer over hele verden. ^^) Men nå må jeg legge meg hvis jeg skal komme meg opp i morra. Goad natt Unni og Adrian! Endret 10. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Goood natt. Og du bare MÅTTE bruke tardenavnet? oO Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg er så dum! Må være i byen kl 12 i morra i protestaksjon mot Scientologi-kirka. Bilder fra Sydney: http://forums.enturbulation.org/viewtopic.php?t=1577(Dette skjer over hele verden. ^^) Men nå må jeg legge meg hvis jeg skal komme meg opp i morra. Goad natt Unni og Adrian! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Er ingen scientology kirke i nærheten, hvis det hadde, hadde jeg gjort det også Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 God morgen Eller fleste parten av dere galninger sover vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg