Sameboe Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Sameboe, betyr de motivene på avataren din noe spesielt? Alt jeg vet er at det er Englands fotballandslag sitt emblem på drakten Går vel igjen i nasjonalsymbolet til England. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Aldri sett det før så jeg lurte på om det kunne være noe samisk. Men lærer så lenge en lever. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvordan kurerer man ekstrem stølhet i lår? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvordan kurerer man ekstrem stølhet i lår? Masse tigerbalsam! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvordan kurerer man ekstrem stølhet i lår? Varme, massasje og hvile, rett og slett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Alovera fungerer iallefall litt på solbrendthet. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvordan kurerer man ekstrem stølhet i lår? Bruk muskelgruppen som er støl. Ta deg en joggetur eller knebøy. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvordan kurerer man ekstrem stølhet i lår? Anstreng deg på lik måte igjen, and get used to it bitch. Men sånn seriøst, det er det eneste som funker om du vil unngå å bli støl i fremtiden. Fortsett å tren/gjør hva du nå enn gjorde. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Evt. jogg deg en tur. Strekking og oppvarming av muskler fordamper melkesyra kjappere Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvordan kurerer man ekstrem stølhet i lår? Masse tigerbalsam! Tigerbalsam er ekkelt! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg er så glad i daaaaaaaaaag Også har jeg jordbær Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg trente nemlig ganske hardt på fredagen, og fikk kjørt beina skikkelig. På lørdag var det ganske ømt, og jeg prøvde å gå en del tur og hvile masse i løpet av helga. Nå er det bare enda værre enn lørdag og igår! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Har medieeskamen nå. Får 20 minutter på å sette opp lys, skaffe skuespillere OG filme rådstoff til en reklamefilm. Sykt fett. Fikk vite om oppgaven for 15 minutter siden, så har knapt hatt tid til å tenke ut en idé også. Vi får heller ikke lov til å redigere med hvilket program vi vil, vi må redigere på en mac... i final cut express.. fyfaen jeg hater skolens regler, og medieeksamen. Vi får medieeksamen på Torsdag, men vi får en bedre versjon. Vi trenger bare levere inn produkt og refleksjonsnotat. Samme her. Hadde forrige uke. Hvordan kurerer man ekstrem stølhet i lår? Sechs! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg er så glad i daaaaaaaaaag Også har jeg jordbær Yay! Jordbær er godt! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Er litt for tidlig for jordbær egentlig Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Er litt for tidlig for jordbær egentlig Bullshit! Jordbær er digg uansett når på året det er, så lenge de ikke er genmanipulerte! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Vel da var det avgårde for å knekke fingeren. Wish me luck... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg