Petter Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 God morgen Sitter her å installerer Rhino på noen maskiner som skal ut om noen timer imens jeg hører på Wolf ( Nyhus er en dritt som fikk meg til å like de ) Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg går om 30 min til skolen, for å så dra på klassetur til Oksenøen. Stakars meg, en uke med bading, soling og se på jentene. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Herlig Morgen! La meg 12:00 i går, og stod opp 5:30 (Ja, jeg har et stort behov for søvn). Nå sitter jeg her og synkroniserer MP3-dingsen og hører på Novembre! En stund til skolen begynner, siste mandagen min og mobilen min kommer kaaanskje idag! LIVET ER HERLIG! Edit: og jeg sover det bort... Endret 7. juni 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fryktelig mye skoleturer på deg i det siste skippy Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Neineinei, bare veldig lite skole Den siste idag da. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Våkner opp: "Ja, siden jeg starter andre time kan jeg gå ned til jobb og levere nøklene (til en kontainer med hagemøbler) jeg hadde fått med meg hjem" "mamma.... ohh.... fack" Pappa fant ut at han skulle ta seg noen dager med stillhet på hytta før hans eksamen, i bilen han stakk av med i går ligger nøkkelen FML (heldigvis vet jeg at vi har to sett nøkler til de kontainerne, men er veldig greit å ha to sett når det er masse folk, noe det er for tiden) Endret 7. juni 2010 av multisync Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Balkan! Balkan! Balkan! Ovo je Balkan! Come on! God morgen folkens Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Du bor ikke i, tja, Ski Sameboe? Endret 7. juni 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Du bor ikke si Ski Sameboe? Nei, det gjør jeg ikke Men har slekt der. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 i dag starter eksamensuka gitt! vært lys våken siden kl 6... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Du bor ikke si Ski Sameboe? Nei, det gjør jeg ikke Men har slekt der. Og du er i ski nå? Og skal ha frokost på balkan? Fristet til å kjøre meg til skolen isåfall? har to tunge bagger å bære på skjønner du (A) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Lurte på om jeg skulle hinke avgårde til legen en tur å få rettet ut lille pinkyen. Den ser litt skakk ut Endret 7. juni 2010 av Kim S Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Du bor ikke si Ski Sameboe? Nei, det gjør jeg ikke Men har slekt der. Og du er i ski nå? Og skal ha frokost på balkan? Fristet til å kjøre meg til skolen isåfall? har to tunge bagger å bære på skjønner du (A) Hahaha! Nei, jeg er på skolen i DRAMMEN jeg Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Medieeksamen om 15 min. Hjelp. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Kim S: Det kunne nok vært smart ja. Sameboe:http://www.youtube.com/watch?v=sBCy9l7Z4eQ Da drar jeg, ahde det koselg på jobb/skole Endret 7. juni 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Du bor ikke si Ski Sameboe? Nei, det gjør jeg ikke Men har slekt der. Og du er i ski nå? Og skal ha frokost på balkan? Fristet til å kjøre meg til skolen isåfall? har to tunge bagger å bære på skjønner du (A) What the hell? Enda fler folk fra Ski-traktene? Det begynner å bli nok av de nå. Jeg sitter forsåvidt i Ski nå. Forresten, det er ikke bare Ski som har Balkan, Drøbak har også det. Ligger vel en til et annet sted også så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Lurte på om jeg skulle hinke avgårde til legen en tur å få rettet ut lille pinkyen. Den ser litt skakk ut Gjør det, den var jo helt blå sist jeg så den... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ja er vel på tide å få gjort nåt med den nå. Er litt treg med å dra til lege Jeg skal liksom samle opp litt før jeg drar Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hva i alle dager har du gjort med fingeren din? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Gooooooooooood morning vietnam! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg