Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig Morgen! La meg 12:00 i går, og stod opp 5:30 (Ja, jeg har et stort behov for søvn).

Nå sitter jeg her og synkroniserer MP3-dingsen og hører på Novembre! En stund til skolen begynner, siste mandagen min og mobilen min kommer kaaanskje idag! :D

LIVET ER HERLIG! wub.gif

Edit: og jeg sover det bort...

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Våkner opp: "Ja, siden jeg starter andre time kan jeg gå ned til jobb og levere nøklene (til en kontainer med hagemøbler) jeg hadde fått med meg hjem"

"mamma.... ohh.... fack"

Pappa fant ut at han skulle ta seg noen dager med stillhet på hytta før hans eksamen, i bilen han stakk av med i går ligger nøkkelen FML :no:

(heldigvis vet jeg at vi har to sett nøkler til de kontainerne, men er veldig greit å ha to sett når det er masse folk, noe det er for tiden)

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Du bor ikke si Ski Sameboe? :p

Nei, det gjør jeg ikke :) Men har slekt der.

Og du er i ski nå? Og skal ha frokost på balkan? :) Fristet til å kjøre meg til skolen isåfall? :whistle: har to tunge bagger å bære på skjønner du (A)

Hahaha! Nei, jeg er på skolen i DRAMMEN jeg :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Du bor ikke si Ski Sameboe? :p

Nei, det gjør jeg ikke :) Men har slekt der.

Og du er i ski nå? Og skal ha frokost på balkan? :) Fristet til å kjøre meg til skolen isåfall? :whistle: har to tunge bagger å bære på skjønner du (A)

What the hell?

Enda fler folk fra Ski-traktene?

Det begynner å bli nok av de nå.

Jeg sitter forsåvidt i Ski nå.

Forresten, det er ikke bare Ski som har Balkan, Drøbak har også det. Ligger vel en til et annet sted også så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...