Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Øøøøøøøøøstlandet!

Ikke dumt det heller, da.

Seriøst. Dere aner ikke hva dere går glipp av! Denne finalekampen er helt SYKT morsom!

Og du fra Nordland, regner jeg med? Finalekampen...?

Det er jeg, ja.

NBA-finale, ja.

Han glor på NBA.

NBA har selvfølgelig ikke vært noe å følge med på siden tiden med Jordan, Pippin og Rodman.

Pøh. Vi har Kobe :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det fungerer. På samme måte som det fungerer med pannekakerøre i vaffeljern. ^^

Kobe er like oppskrytt som Shaq. :p

Shaq er utvilsomt den aller beste centeren som noensinne har spilt. Han har en spisskompetanse som vi aldri hadde sett før, og som nok aldri kommer til å bli sett igjen.

Kobe er helt der oppe, rett under Jordan.

Nåh, skeptisk.

Lenke til kommentar
Det er sånn(e) være-/talemåte(r ) og holdning(er) som får deg kastet ut fra sosiale (nett-)steder som dette forumet og kretser i det virkelige liv.

Jeg har aldri oppelevd og blitt mislikt kun fordi jeg er ganske ærlig av meg og sier akkurat det jeg mener. Det er heller dere (sier ikke deg) som burde lære å gi mer faen i andres meninger om en selv og kritikk med mindre det er konstruktivt, i stede for å mislike personen som KUN har vært ærlig og sagt det h*n mener.

Endret av ~Angelica
Lenke til kommentar
Det er sånn(e) være-/talemåte(r ) og holdning(er) som får deg kastet ut fra sosiale (nett-)steder som dette forumet og kretser i det virkelige liv.

Jeg har aldri oppelevd og blitt mislikt kun fordi jeg er ganske ærlig av meg og sier akkurat det jeg mener. Det er heller dere (sier ikke deg) som burde lære å gi mer faen i andres meninger og kritikk med mindre det er konstruktivt, i stede for å mislike personen som KUN har vært ærlig.

Folk står da fritt til å mislike trangsynte folk om de føler for det .

Lenke til kommentar

Jeg har aldri oppelevd og blitt mislikt kun fordi jeg er ganske ærlig av meg og sier akkurat det jeg mener. Det er heller dere (sier ikke deg) som burde lære å gi mer faen i andres meninger om en selv og kritikk med mindre det er konstruktivt, i stede for å mislike personen som KUN har vært ærlig og sagt det h*n mener.

Sarkasme & ironi liker man!

Touché, eller noe?

Lenke til kommentar

Jeg har aldri oppelevd og blitt mislikt kun fordi jeg er ganske ærlig av meg og sier akkurat det jeg mener. Det er heller dere (sier ikke deg) som burde lære å gi mer faen i andres meninger og kritikk med mindre det er konstruktivt, i stede for å mislike personen som KUN har vært ærlig.

Folk står da fritt til å mislike trangsynte folk om de føler for det .

Så det du sier er at en person er trangsynt hvis h*n kun sier det h*n mener?

Lenke til kommentar

Kommer ikke helt over Sjur spesial, pølser i hvitsaus eller hva det nå enn var:P

Det er jo ikke min spesial da, det har jeg fått opp gjennom hele oppveksten, både fra farmor og farfar i Stavanger, og mormor og morfar på et lite fiskervær på Trøndelagskysten.

Men prøve å sove jeg.

Med Netskys nyeste album, "Netsky", på, tror jeg det skal gå bedre enn da jeg lå og digga SoaD tidligere. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...