L4r5 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 StavangeRRRRRsk kan væRRRRe litt sjaRRRmeRRRrrende, da. Nei. Bare nei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Har du bønner til 4-6 kr boksen, har du alltid mat! Og at du blir dårlig i magen av det, er bare juks og fanteri. StavangeRRRRRsk kan væRRRRe litt sjaRRRmeRRRrrende, da. Nei. Bare nei. Jo. Bare jo. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jo. Bare jo. Føkk deg og alle stavangere/skaptrøndere. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Bønner? En voksen kar på 100kg kan jo ikke overleve på det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Bønner? En voksen kar på 100kg kan jo ikke overleve på det Vurdert å slanke deg? Da er du ikke lenger en voksen kar på 100 kg- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jo. Bare jo. Føkk deg og alle stavangere/skaptrøndere. Føkk deg og alle østlendinger/skapbergensere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Føkk deg og alle østlendinger/skapbergensere. Det er det mora di gjør-. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Bønner? En voksen kar på 100kg kan jo ikke overleve på det Det tror jeg da de kan. Jeg regnes teknisk sett som voksen og jeg er sikkert 100 kg. Jeg vet virkelig ikke. Sist jeg veide meg, var på sesjon for 5-6 år siden og da var jeg 97 kg. Jeg innbiller meg at jeg har vært over 100 etter det også, men nå er jeg sikkert nede i noen og nitti, som da jeg starta vgs. ^^ Føkk deg og alle østlendinger/skapbergensere. Det er det mora di gjør-. Nei, hu føkker en siddis. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Trøndersk høres jo bare veldig tacky og harry'ish ut, no doubt! Stavangersk kan være veldig sexy å høre på. Er det bare meg, eller er bergensere og nordledniger veldig flinke til å skryte av deres egen by til himmelen? Dette finner jeg direkte kvalmt. Misforstå meg rett, Bergen er en fin by, men når de åpne den helvetes kjeften sin for å skryte, da har jeg bare lyst til å hente en hammer å slå vedkommende i trynet. For det er jo veldig mye å skryte av når det regner hele tiden - og å skryte av at de er best til å lage hjemmebrent er jo veldig, uhm... Snakker så klart om nordledningene på sistnevnt. Endret 7. juni 2010 av ~Angelica Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Bønner? En voksen kar på 100kg kan jo ikke overleve på det Vurdert å slanke deg? Da er du ikke lenger en voksen kar på 100 kg- Har vurdert det ja Fant ut at jeg trives sånn jeg er. Lenge siden jeg har vært på vekta nå så kan godt være jeg er under 100kg Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Trøndersk høres jo bare veldig tacky og harry'ish ut, no doubt! Stavangersk kan være veldig sexy å høre på. Er det bare meg, eller er bergensere og nordledniger veldig flinke til å skryte av deres egen by til himmelen? Dette finner jeg direkte kvalmt. Misforstå meg rett, Bergen er en fin by, men når de åpne den helvetes kjeften sin for å skryte, da har jeg bare lyst til å hente en hammer å slå vedkommende i trynet. For det er jo veldig mye å skryte av når det regner hele tiden - og å skryte av at de er best til å lage hjemmebrent er jo veldig, uhm... Snakker så klart om nordledningene på sistnevnt. Haha. Jeg drikker ikke heimert, og jeg er SÆRDELES lite lokalpatriot... Hvor i verden er du fra? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Nordlendinger er faen meg ikke best til å brenne, det er trøndere! I should know. Jeg har smakt hb fra hele landet, og ingenting slår den sør-trønderske HB-en! Ikke at jeg er så glad i HB at det gjør noe, jeg foretrekker polsprit, men har man ikke råd til det, er det greit å få 5 liter 80% til 75 kr. ^^ Ikke snakk om at det er dårlig HB heller. Fyren som brenner har ordentlig apparat med gøy filter og det hele og det vide og det brede. ^^ Men yeah, trøndersk er helt jævlig. Derfor slår jeg om til østlandsk når jeg prater med ikke-trøndere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Bønner? En voksen kar på 100kg kan jo ikke overleve på det Vurdert å slanke deg? Da er du ikke lenger en voksen kar på 100 kg- Har vurdert det ja Fant ut at jeg trives sånn jeg er. Lenge siden jeg har vært på vekta nå så kan godt være jeg er under 100kg Var strengt tatt ment som humor, men jeg har PMS så det meste jeg kommer med høres antagelig litt spydig ut Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Øøøøøøøøøstlandet! Ikke dumt det heller, da. Seriøst. Dere aner ikke hva dere går glipp av! Denne finalekampen er helt SYKT morsom! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Bønner? En voksen kar på 100kg kan jo ikke overleve på det Vurdert å slanke deg? Da er du ikke lenger en voksen kar på 100 kg- Har vurdert det ja Fant ut at jeg trives sånn jeg er. Lenge siden jeg har vært på vekta nå så kan godt være jeg er under 100kg Var strengt tatt ment som humor, men jeg har PMS så det meste jeg kommer med høres antagelig litt spydig ut Tok meg ikke nær av det Larsemannen Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Øøøøøøøøøstlandet! Ikke dumt det heller, da. Seriøst. Dere aner ikke hva dere går glipp av! Denne finalekampen er helt SYKT morsom! Og du fra Nordland, regner jeg med? Finalekampen...? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Han glor på NBA. NBA har selvfølgelig ikke vært noe å følge med på siden tiden med Jordan, Pippin og Rodman. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Trøndersk høres jo bare veldig tacky og harry'ish ut, no doubt! Stavangersk kan være veldig sexy å høre på. Er det bare meg, eller er bergensere og nordledniger veldig flinke til å skryte av deres egen by til himmelen? Dette finner jeg direkte kvalmt. Misforstå meg rett, Bergen er en fin by, men når de åpne den helvetes kjeften sin for å skryte, da har jeg bare lyst til å hente en hammer å slå vedkommende i trynet. For det er jo veldig mye å skryte av når det regner hele tiden - og å skryte av at de er best til å lage hjemmebrent er jo veldig, uhm... Snakker så klart om nordledningene på sistnevnt. Det er sånn(e) være-/talemåte(r ) og holdning(er) som får deg kastet ut fra sosiale (nett-)steder som dette forumet og kretser i det virkelige liv. Just sayin' Haha. Jeg drikker ikke heimert, og jeg er SÆRDELES lite lokalpatriot... Hvor i verden er du fra? Oslos beste *-/**stkant - hvor trodde du hun kom fra? Endret 7. juni 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg