Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Btw, jeg kysser ikke "årntli" ikke etter å ha fått bj, kræsjer helt for meg. Et nuss kan det bli, men ikke mer :wee:

Gutten elsker at jenten svelger sitt eget jævla sæd, men han tør farsken ikke kysse jenten rett etter, eh. :hmm:

Som Herr Brun sa: Noen er litt pinglete.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og ja, du Angelica-tøtta. Sendte deg en PM, innbiller meg. Forumet har veldig ofte aids midt på natta sånn ca. rundt nå, på grunn av at det tas backup (pluss at forumet generelt sett ofte har aids). Så om du er interessert i å prate om forumet dør så har du adressa.

Jeg er ikke interessert i å prate om diskusjon.no, nei? :p

Lenke til kommentar

Btw, jeg kysser ikke "årntli" ikke etter å ha fått bj, kræsjer helt for meg. Et nuss kan det bli, men ikke mer :wee:

Gutten elsker at jenten svelger sitt eget jævla sæd, men han tør farsken ikke kysse jenten rett etter, eh. :hmm:

Vel, jeg har aldri gitt uttrykk for at jeg tenner på at jenta svelger/får noe i kjeften uansett. Om hun vil suge tomt så er det fint, men hun får som regel vite om konsekvensene først. Akkurat der er jeg ikke dobbeltmoralsk av meg, merkelig nok. Har en tendens til å være det på alt mulig annet rart :fun:

Lenke til kommentar

Uh jeah. Jeg pleier alltid å pusse tennene etter BJ'en.

Man gir jo gjerne et kyss som takk for tjenesten da. Du rekker vel ikke å pusse tennene på tiden det tar fra han kommer til det. :p

Jeg takler ikke å høre når bergensere snakker. :ph34r:

Det spørs veldig på hvor breidt de snakker spør du meg.
Lenke til kommentar

Og ja, du Angelica-tøtta. Sendte deg en PM, innbiller meg. Forumet har veldig ofte aids midt på natta sånn ca. rundt nå, på grunn av at det tas backup (pluss at forumet generelt sett ofte har aids). Så om du er interessert i å prate om forumet dør så har du adressa.

Jeg er ikke interessert i å prate om diskusjon.no, nei? :p

Hehe, var ment som et hint om at du hadde pm og at jeg ville du skulle legge meg til på msn, det var ikke meningen å starte en diskusjon om forumet :p

Lenke til kommentar

FCK bergensk, stavangersk, trøndersk og ikke minst... nordlandsk. Ler like mye hver gang når trøndere eller nordledninger er forbanna og skal begynne å banne som en gammel sjømann. Aiai.

StavangeRRRRRsk kan væRRRRe litt sjaRRRmeRRRrrende, da.

Lenke til kommentar

FCK bergensk, stavangersk, trøndersk og ikke minst... nordlandsk. Ler like mye hver gang når trøndere eller nordledninger er forbanna og skal begynne å banne som en gammel sjømann. Aiai.

Lenke til kommentar

E det nå galt me norlænning nu, hææ?

Wheelie er flink til å etterligne nordlending, han :D

Møre-dialekt er finest. Ålesund og Molde og områdene mellom/rundt. Mmmmmm! Delt førsteplass mellom dem og Kristiansand-dialekt.

Nei, jeg tar natta. Reiser til kjæresten min i morra tidlig, blir braaaa :love:

Nattinatt!

Lenke til kommentar

Litt? Stavangersk er svært sjarmerende! :D

De eneste som passer med skarre-r, i motsetning til andre vestlendinger, samt sørlendinger.

Trøndersk er nok det desidert verste jeg hører. Det var det da jeg flytta til Trøndelag for 21 år siden, og det er det per dags dato.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...