Herr Brun Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Both! Pool-fans har ikke stemmerett. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Begge ofc. Jeg vil ikke ligge der som en jævla madrass og la gutten gjøre all jobben, stakkar. No-noooo... Enn du? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Begge ofc. Jeg vil ikke ligge der som en jævla madrass og la gutten gjøre all jobben, stakkar. No-noooo... Enn du? Det går an å være aktiv selv om du ligger underst, da. Det kommer helt an på situasjonen, men om jeg må velge må det være å ligge nederst. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Trenger det være så rett frem som over/under-problematikken? Lets mix it up: Morsomste/særeste stedet dere har hatt sex? Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Joda, men greit å bytte stilling og. Er det btw slik at du ikke kysser jenten etter BJ'en? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Joda, men greit å bytte stilling og. Er det btw slik at du ikke kysser jenten etter BJ'en? På ingen måte. Ser virkelig ikke problemet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hva som helst, bortsett fra IT, religion, politikk og slike kjedelige temaer. Hva med sex? Er så lenge siden jeg har hatt sex at jeg har glemt hva det var Vet at man får barn av det hvertfall. Får regning fra NAV hver mnd på 6000kr. Styrer unna sex tror jeg, alt for dyrt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Trenger det være så rett frem som over/under-problematikken? Lets mix it up: Morsomste/særeste stedet dere har hatt sex? Tja. Samleie har jeg ikke gjennomført så mange spenstige steder, men har gjort mye rart langt bak i en buss... Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Trenger det være så rett frem som over/under-problematikken? Lets mix it up: Morsomste/særeste stedet dere har hatt sex? Oh... Det må være i skauen, og vi pulte faktisk til "Devils dance" av Metallica. Gjett om jeg følte meg jævlig klein og litt satanist'ish. Manglet bare en gravstein vi kunne pule på liksom. Du? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hva som helst, bortsett fra IT, religion, politikk og slike kjedelige temaer. Hva med sex? Er så lenge siden jeg har hatt sex at jeg har glemt hva det var Vet at man får barn av det hvertfall. Får regning fra NAV hver mnd på 6000kr. Styrer unna sex tror jeg, alt for dyrt. 6000 i måneden? I helvete? Trenger det være så rett frem som over/under-problematikken? Lets mix it up: Morsomste/særeste stedet dere har hatt sex? Oh... Det må være i skauen, og vi pulte faktisk til "Devils dance" av Metallica. Gjett om jeg følte meg jævlig klein og litt satanist'ish. Manglet bare en gravstein vi kunne pule på liksom. Du? Haha. Devils dance, faktisk. I skogen. Nydelig! Siden du spør om jeg kysser etter BJ, svelger du? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Trenger det være så rett frem som over/under-problematikken? Lets mix it up: Morsomste/særeste stedet dere har hatt sex? Oh... Det må være i skauen, og vi pulte faktisk til "Devils dance" av Metallica. Gjett om jeg følte meg jævlig klein og litt satanist'ish. Manglet bare en gravstein vi kunne pule på liksom. Du? Ah, jaa, litt.. ehm, kleint. Var ikke live? Står mellom i et "offentlig" svømmebasseng, eller på fylla i dusjen til lillesøstra mi med bestevenninna hennes. Tok ikke av klærene før vi var i dusjen heller... Et stykk klein dagen derpå, kan man si =D Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Har litt bidrags gjeld derfor den er på 6000pr mnd. Tror jeg skal betale 4300 eller no til vanlig. Har søkt om å få satt den ned synes det er alt for mye å betale. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Haha. Devils dance, faktisk. I skogen. Nydelig! Siden du spør om jeg kysser etter BJ, svelger du? Haha, ja. God komb det, vett! Manglet bare at han pisket meg i samme takt som trommene - priceless! :!: Hender jeg svelger, men da ikke alt. Jævlig kjipt å svelge om gutten har spist løkbrød og slike ting... "Hei. Hva har du spist i dag?" Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Btw, jeg kysser ikke "årntli" ikke etter å ha fått bj, kræsjer helt for meg. Et nuss kan det bli, men ikke mer Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Btw, jeg kysser ikke "årntli" ikke etter å ha fått bj, kræsjer helt for meg. Et nuss kan det bli, men ikke mer Pingle! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Btw, jeg kysser ikke "årntli" ikke etter å ha fått bj, kræsjer helt for meg. Et nuss kan det bli, men ikke mer Pingle! Blir vel noe av det samme som at jeg ikke sleiker opp spermet mitt etter å ha kommet.. *wink wink* Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Btw, jeg kysser ikke "årntli" ikke etter å ha fått bj, kræsjer helt for meg. Et nuss kan det bli, men ikke mer Gutten elsker at jenten svelger sitt eget jævla sæd, men han tør farsken ikke kysse jenten rett etter, eh. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hmmm. Det er ikke min erfaring. Btw, jeg kysser ikke "årntli" ikke etter å ha fått bj, kræsjer helt for meg. Et nuss kan det bli, men ikke mer Gutten elsker at jenten svelger sitt eget jævla sæd, men han tør farsken ikke kysse jenten rett etter, eh. Er ikke alle gutter som er stor fan av at jenta svelger. Det sagt, så er jeg det. Men jeg kysser da også, med mindre munnen hennes fortsatt er halvfull. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) særeste stedet dere har hatt sex? Bergen. Endret 7. juni 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Og ja, du Angelica-tøtta. Sendte deg en PM, innbiller meg. Forumet har veldig ofte aids midt på natta sånn ca. rundt nå, på grunn av at det tas backup (pluss at forumet generelt sett ofte har aids). Så om du er interessert i å prate om forumet dør så har du adressa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg