Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah! Da har tydligvis broren min vært med på en slik parade. Han hadde flere halvnakne jenter rundt seg som danset som en gal. But hey! It seems pretty sweet. :thumbup:

Endret av ~Angelica
Lenke til kommentar

For og si det slik, du drar ikke ditt for og se på damer...man drar for og DANSE :new_woot:

Husker ikke hvilket år det var..imellom 94 og 98 så kom en av de beste Loveparade cdene.

Gud hvor mye vi hørte på den :love:

minner...beste vi har.

Doh... Det er jeg jo ganske klar over, men disse nakne jentene er jo noe som tiltrekker seg andre til å være med på paraden og.

Lenke til kommentar

For og si det slik, du drar ikke ditt for og se på damer...man drar for og DANSE :new_woot:

Husker ikke hvilket år det var..imellom 94 og 98 så kom en av de beste Loveparade cdene.

Gud hvor mye vi hørte på den :love:

minner...beste vi har.

Doh... Det er jeg jo ganske klar over, men disse nakne jentene er jo noe som tiltrekker seg andre til å være med på paraden og.

Joda, slike festligheter tiltrekker seg den vanlige haugen med overkåte dotter :tease:

Lenke til kommentar

Seriøst. NBA-finaler nå. Jeg blir kåt. Fy faen så mye bra basket!

Whaaat, blir gutter tiltrukket av nakne dansende jenter? :fun:

Nekter jeg å tru!

Lenke til kommentar

Yupp, bare det samme kjønn takk laugh.gif

Ja, ingenting er som en bra pikk etter et godt måltid.

Herregud, jeg kjeder meg. Det er skole i morgen + tentamen, og jeg får enda ikke sove. Noen våkne som vil preike litt? :thumbs:

Sure. Men har soveplaner om ikke så veldig lenge. Msn?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...