TheKims Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Loveparade er ganske likt sommer paraden visst du vet hva det er. Loveparade er ganske mye større da. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Ah! Da har tydligvis broren min vært med på en slik parade. Han hadde flere halvnakne jenter rundt seg som danset som en gal. But hey! It seems pretty sweet. Endret 6. juni 2010 av ~Angelica Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) For og si det slik, du drar ikke ditt for og se på damer...man drar for og DANSE Husker ikke hvilket år det var..imellom 94 og 98 så kom en av de beste Loveparade cdene. Gud hvor mye vi hørte på den minner...beste vi har. Endret 6. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ahh memories Min første sommerparade. http://www.youtube.com/watch?v=wlFOZETW7Nw Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Har noen sett Moot(Skaperen av 4chan) snakke om 4chan? på ted.com , Han er faktisk ganske interresang Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 For og si det slik, du drar ikke ditt for og se på damer...man drar for og DANSE Husker ikke hvilket år det var..imellom 94 og 98 så kom en av de beste Loveparade cdene. Gud hvor mye vi hørte på den minner...beste vi har. Doh... Det er jeg jo ganske klar over, men disse nakne jentene er jo noe som tiltrekker seg andre til å være med på paraden og. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Har noen sett Moot(Skaperen av 4chan) snakke om 4chan? på ted.com , Han er faktisk ganske interresang Youtube har den i bedre kvalitet: http://www.youtube.com/watch?v=a_1UEAGCo30 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 For og si det slik, du drar ikke ditt for og se på damer...man drar for og DANSE Husker ikke hvilket år det var..imellom 94 og 98 så kom en av de beste Loveparade cdene. Gud hvor mye vi hørte på den minner...beste vi har. Doh... Det er jeg jo ganske klar over, men disse nakne jentene er jo noe som tiltrekker seg andre til å være med på paraden og. Joda, slike festligheter tiltrekker seg den vanlige haugen med overkåte dotter Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Doh... Det er jeg jo ganske klar over, men disse nakne jentene er jo noe som tiltrekker seg andre til å være med på paraden og. Whaaat, blir gutter tiltrukket av nakne dansende jenter? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Seriøst. NBA-finaler nå. Jeg blir kåt. Fy faen så mye bra basket! Doh... Det er jeg jo ganske klar over, men disse nakne jentene er jo noe som tiltrekker seg andre til å være med på paraden og. Whaaat, blir gutter tiltrukket av nakne dansende jenter? Nekter jeg å tru! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jau, jeg liker å tro at vi er såpass anstendige herremenn at vi holder oss for gode til å bli tiltrukket av det motsatte kjønn. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Yupp, bare det samme kjønn takk :!: Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Holder meg til flickor jeg da. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Herregud, jeg kjeder meg. Det er skole i morgen + tentamen, og jeg får enda ikke sove. Noen våkne som vil preike litt? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Failed to se ironien Såklart hadde jeg vært en av de som sto på siden og så på så hadde damene vært det jeg hadde sett på, men nå vil jeg helst tenke at jeg er i toget da Kommer nok til og være våken et par timer til ja...som vanlig:P Endret 7. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Yupp, bare det samme kjønn takk Ja, ingenting er som en bra pikk etter et godt måltid. Herregud, jeg kjeder meg. Det er skole i morgen + tentamen, og jeg får enda ikke sove. Noen våkne som vil preike litt? Sure. Men har soveplaner om ikke så veldig lenge. Msn? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Herregud, jeg kjeder meg. Det er skole i morgen + tentamen, og jeg får enda ikke sove. Noen våkne som vil preike litt? Så hva vil du prate om? Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hva som helst, bortsett fra IT, religion, politikk og slike kjedelige temaer. Hva med sex? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hva som helst, bortsett fra IT, religion, politikk og slike kjedelige temaer. Hva med sex? Oki. Øverst eller underst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg