Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Omg altså. Man vet man er tilbake på en skole drevet av NLM når man går ut for å røyke klokken 03:20 og man blir jaget inn igjen fordi klokken er over 01:00. Og får kjeft for å røyke 20 meter nord for askebegeret.

It's kinda funny. ^^

NLM?

Orker ikke en mililiter til med hostesaft nå ass. :sick:

å joda, heeeer kommer flyet! *stappe skjea med hostesaft inn i munnen til Underpants*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Omg altså. Man vet man er tilbake på en skole drevet av NLM når man går ut for å røyke klokken 03:20 og man blir jaget inn igjen fordi klokken er over 01:00. Og får kjeft for å røyke 20 meter nord for askebegeret.

It's kinda funny. ^^

NLM?

Norsk Luthersk Misjonssamband?

Orker ikke en mililiter til med hostesaft nå ass. :sick:

å joda, heeeer kommer flyet! *stappe skjea med hostesaft inn i munnen til Underpants*

Du kan kalle meg Herman, eller Hermie Spermie. :cool: Det blir så nerd å bruke nickene. ^^

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
NLM?

Norsk Luthersk Misjonsamband eller noe slikt. x)

Underpants: How do you know? Man skal ikke vite slikt! o_O

Åja, og btw. Kutt ned på unødvendig quoting, vær så snill? xD

Jeg leser alt, jeg er for trett til å innse at jeg har lest det før. x)

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Nei! Jeg er ateist! Hvis det er noen som gjør meg kvalme så er det enkelte eksempler på hjernevaskede kristne.

Misjonærbarn er slett ikke det samme som kristen, selv om misjonærbarn i de fleste tilfeller er kristne. Og slå fra deg tankegangen med at alle kristne er hjernevaskede først som sist. Stemmer ikke litt engang. =)

Lenke til kommentar
Nei! Jeg er ateist! Hvis det er noen som gjør meg kvalme så er det enkelte eksempler på hjernevaskede kristne.

Misjonærbarn er slett ikke det samme som kristen, selv om misjonærbarn i de fleste tilfeller er kristne. Og slå fra deg tankegangen med at alle kristne er hjernevaskede først som sist. Stemmer ikke litt engang. =)

Jeg skrev ikke at alle kristne var hjernevaskede heller da. =P

Lenke til kommentar
Jeg skrev ikke at alle kristne var hjernevaskede heller da. =P

Jeg bare nevner det, for det virker som om du mener ett overvelmende flertall, og det stemmer absolutt ikke, i alle fall ikke med mine erfaringer (som er noen hundre nå).

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...