Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det er noe jeg derimot ikke tror jeg hadde klart... liten motivasjon til å starte på apparattrening uten noen som pusher meg/venner som jeg trener med.

Jeg synes generelt trening er kjedelig, og jeg føler ikke at jeg får noe ut av det :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man, jeg hadde på meg en "No, I will NOT fix your computer" t-skjorte på skolen, og fikk spørsmål fra en lærer om det betød at jeg var flink med pc og om jeg kunne hjelpe ham med noe.

Edit: Bare kom på det da jeg så hele "Welcome to the internet ..."-greien.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Man, jeg hadde på meg en "No, I will NOT fix your computer" t-skjorte på skolen, og fikk spørsmål fra en lærer om det betød at jeg var flink med pc og om jeg kunne hjelpe ham med noe.

Edit: Bare kom på det da jeg så hele "Welcome to the internet ..."-greien.

Og han var seriøs?

Lenke til kommentar

Hahha så jævli bra :p

Jeg tror folka i klassen har begynt å forstå at jeg kan pc, så jeg har begynt å få telefoner helt random om jeg kan hjelpe de med pc. Første spørsmålet mitt er "Hvor mye penger får jeg?", og siden det ofte er jentene som ikke kan så mye (Hvor blir det av likestillingen? De burde lære seg pc, ikkesant? IKKE generalisering akkuratt nå, bare flertallet av jenter jeg har møtt.) anyways, så får jeg tilbake "penger? Er jeg ikke søt da?" i sånn barne/overtale-stemme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Apropro Slipknot, dagen etter han ene bassisten døde så gikk jeg forbi en fyr med en Slipknot t-skjorte der det sto noe ala "we can never die"....var fristet til å gå bort til han å si..."jo det kan dere" og bare gå videre :wee:

Det er "we won't die".

Lenke til kommentar

Og han var seriøs?

Jupp.

Huff, det hørtes bare pinlig ut. Litt det samme med folk som skal ha hjelp med å skru på PC-en. Jeg tuller ikke, jeg har fått spørsmål fra flere om hvorfor datamaskina ikke fungerer, og mange har ikke prøvd å skru den på en gang.

Høres ut som du har snakka med mormora mi...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...