Perrern Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) XD Jaja, hadde nok lest det jeg også Endret 6. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Fiskepinner er jævlig godt men da lager man det selvsagt selv og så bruker man fersk fisk og ikk det søringer kaller før fersk fisk. Hvis man suger ut lufta i et våpen og så trykker av så skal vist det lage mindre søl pga vakumet O.o Det er bare deilig varm ute i dag:D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Fisk er nasty så og si uansett hvordan det er tilberedt og hvem som har tilberedt deg og hvor man spiser det. Det eneste jeg spiser med fisk nå for tiden, er en gryte modern lager bestående av fiskeboller (hjemmelaget så klart) og poteter dynka i en sterk og god karrisaus og gratinert med masse ost. Endret 6. juni 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det er bare deilig varm ute i dag:D Ja! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Alt for varmt denne tiden av året, jeg vil ha vinter igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Åh, jeg vil hjem til Stavanger og dykke ned i noen tusen bøker og begynne å jobbe ... Og ut for å drikke om ettermiddagene etter jobb. <3 Alt for varmt denne tiden av året, jeg vil ha vinter igjen. /slap Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Fisk er nasty så og si uansett hvordan det er tilberedt og hvem som har tilberedt deg og hvor man spiser det. Det eneste jeg spiser med fisk nå for tiden, er en gryte modern lager bestående av fiskeboller (hjemmelaget så klart) og poteter dynka i en sterk og god karrisaus og gratinert med masse ost. Nyt hjerteinfarktet ditt! Blir ovnsstekt laks med løk,gulrøtter og poteter i en sitronpepper saus med creme fresh på meg i dag. Nei får vel lese videre tenker jeg.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg vil ha varmt badevann i den lokale elva Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg hater varme, jeg hater sommer, jeg hater å bade i min egen svette. ÆÆÆGGGGHHH *går klikk* PS, appelsinsaft blandet med Farris bris (mango tror jeg) er faktisk jævlig godt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Stikk og bad nedenfor fossen i KGB da perrern Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hva med spekesild på flattbrød? Og rødbeter! Mm! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg vil ha varmt badevann i den lokale elva Blir nok varmt her også snart Jeg hater varme, jeg hater sommer, jeg hater å bade i min egen svette. ÆÆÆGGGGHHH *går klikk* PS, appelsinsaft blandet med Farris bris (mango tror jeg) er faktisk jævlig godt. Hva er galt med deg!? Eple og Appelsin juice er ganske godt 20/30% appelsin og resten eple Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Fisk er nasty så og si uansett hvordan det er tilberedt og hvem som har tilberedt deg og hvor man spiser det. Det eneste jeg spiser med fisk nå for tiden, er en gryte modern lager bestående av fiskeboller (hjemmelaget så klart) og poteter dynka i en sterk og god karrisaus og gratinert med masse ost. Nyt hjerteinfarktet ditt! Blir ovnsstekt laks med løk,gulrøtter og poteter i en sitronpepper saus med creme fresh på meg i dag. Nei får vel lese videre tenker jeg.. Om jeg skal høre på søstersen og mamma, dør jeg nok av KOLS og lungekreft lenge før jeg får noe infarkt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Slutt å syte, været er awesome! Sol, øl, grille, bade, jente®, lite klær ute, is og sommermusikk. Hva KAN bli bedre? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Stikk og bad nedenfor fossen i KGB da perrern Kongsberg by? Nei. er ikke så fan av å bade i Lågen, er oppskrytt. Har lyst til å bade i tuttifruttifossene da, må bare få muttern til å vise meg veien dit en gang igjen, har ikke badet der på 2-3 år tror jeg. Jenter er vel det som er positivt med sommeren ja. Endret 6. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Beste fisken er makrellen jeg fisker ute på hvaler 1. Ut å fiske tidlig på morran 2. Fiske litt til 3. Stikke til en liten holme 4. Slakte og grille fisken 5. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Slutt å syte, været er awesome! Sol, øl, grille, bade, jente®, lite klær ute, is og sommermusikk. Hva KAN bli bedre? Om jeg hadde vært der. ;D *vil ikke skrive oppgave i dag* Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Oppi dalen er det digge steder å bade. Ved "Badedammen" i Veggli er det ganske digg Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hvordan dreper dere fisken, for et par år siden var jeg å fisket med en kompis for første gang på lang tid. Heldigvis fisket vi fra et fjell, så fisken kræsjet i fjellet og ble drept på vei opp. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Drøyt. Jeg bare kjører fingra opp under gjellene og brekker bakover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg