Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fiskepinner er jævlig godt men da lager man det selvsagt selv og så bruker man fersk fisk og ikk det søringer kaller før fersk fisk.

Hvis man suger ut lufta i et våpen og så trykker av så skal vist det lage mindre søl pga vakumet O.o

Det er bare deilig varm ute i dag:D

Lenke til kommentar

Fisk er nasty så og si uansett hvordan det er tilberedt og hvem som har tilberedt deg og hvor man spiser det.

Det eneste jeg spiser med fisk nå for tiden, er en gryte modern lager bestående av fiskeboller (hjemmelaget så klart) og poteter dynka i en sterk og god karrisaus og gratinert med masse ost. :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Fisk er nasty så og si uansett hvordan det er tilberedt og hvem som har tilberedt deg og hvor man spiser det.

Det eneste jeg spiser med fisk nå for tiden, er en gryte modern lager bestående av fiskeboller (hjemmelaget så klart) og poteter dynka i en sterk og god karrisaus og gratinert med masse ost. :D

Nyt hjerteinfarktet ditt!

Blir ovnsstekt laks med løk,gulrøtter og poteter i en sitronpepper saus med creme fresh på meg i dag.

Nei får vel lese videre tenker jeg..

Lenke til kommentar

Jeg vil ha varmt badevann i den lokale elva :w00t:

Blir nok varmt her også snart :w00t:

Jeg hater varme, jeg hater sommer, jeg hater å bade i min egen svette. ÆÆÆGGGGHHH *går klikk* :realmad:

PS, appelsinsaft blandet med Farris bris (mango tror jeg) er faktisk jævlig godt.

Hva er galt med deg!? :ph34r:

Eple og Appelsin juice er ganske godt :)

20/30% appelsin og resten eple :p

Lenke til kommentar

Nyt hjerteinfarktet ditt!

Blir ovnsstekt laks med løk,gulrøtter og poteter i en sitronpepper saus med creme fresh på meg i dag.

Nei får vel lese videre tenker jeg..

Om jeg skal høre på søstersen og mamma, dør jeg nok av KOLS og lungekreft lenge før jeg får noe infarkt. :p

Lenke til kommentar

Stikk og bad nedenfor fossen i KGB da perrern

Kongsberg by?

Nei. er ikke så fan av å bade i Lågen, er oppskrytt. Har lyst til å bade i tuttifruttifossene da, må bare få muttern til å vise meg veien dit en gang igjen, har ikke badet der på 2-3 år tror jeg.

Jenter er vel det som er positivt med sommeren ja.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...