Ajaco Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg var ironisk når jeg snakket om fiskepinner, forresten Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 YES, nå ble dagen reddet Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Snakker om falsk fisk. Fiskekaker er faen meg gummi fra de dype sør-amerikanske skoger blandet med fiskerogn og blæresaft Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Om et par timer sitter jeg på flyet til Tyrkia. Deilig! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 haha fiskekaker er litt oppskrytt ja her blir det pasta etterpå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 bare at man klarer mat fra McD sier mye mener nå jeg...klarer ikke mat derfra, kroppen min hyler i smerte da Ditto. Og så blir jeg sjuk i et par dager. Så går det over. Blitt matforgifta hver gang jeg har spist på McD rundt om i Norge, samt en gang i London. Fantastisk, særlig når man er på ferie. Samme gjelder i og for seg mamma. Antar vi bare er uheldige til tusen. Jeg har uansett boikotta McD de siste 7 årene og sikkert enda lenger. Lurer på om jeg skal bli aktiv på VampireFreaks igjen. ^^ Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Fiskekaker er jo kjempegodt, men det er STOR forskjell på de man får i fiskedisken og de man kjøper i pakke. Selv elsker jeg steinbitkaker, samt koljekaker. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Snakker om falsk fisk. Fiskekaker er faen meg gummi fra de dype sør-amerikanske skoger blandet med fiskerogn og blæresaft Jeg kan egentlig ikke uttale meg om fiskekakene du har smakt, men de mammaen min lager inneholder i hvert fall ikke gummi. De er bare nam. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Eller så kan man lage selv, og ha kun rent fiskekjøtt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Alt man kjøper av fiskekaker smaker ekkelt og har en veldig merkelig konsistens. Hjemmelagde blir jo selvsagt noe annet Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Er ikke noe særlig glad i fisk. Så spiser hele "fiske"pinner og "fiske"grateng. Men liker makrell og hvitting Endret 6. juni 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg dynka akkurat meg selv i en tiliters-bøtte med isvann! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 ååååå! det fikk jeg lyst til å gjøre Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hvilken musematte skal jeg kjøpe? skal jeg kjøpe denne musematta: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=584380 eller denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=584382 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Den rosa vil nok slå an på LAN! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 vampirefreaks? You don't want to know. Tror jeg meldte meg inn der for 4 år siden elns, mest sannsynlig pga. ei jente jeg hadde truffet på IRC. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 jeg husker kompisen min hadde en fin musematte han hadde kjøpt i sverige. Der va det bilde av en jente og "gelatin" støtten var formed som et par pupper som du da la hånda mellom når du brukte musa Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 mMmm ... Gjorde seg med ostesmørbrød i stedet for toast i grunn. Digg å være litt usunn av og til. ;D Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 jeg husker kompisen min hadde en fin musematte han hadde kjøpt i sverige. Der va det bilde av en jente og "gelatin" støtten var formed som et par pupper som du da la hånda mellom når du brukte musa Den eneste jeg leste der var "et par pupper som du da la hånda mellom når du brukte musa" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg