TheKims Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Golf gti Sånn en har halvbroren min. Skulle kjøpe en når jeg var 20 år, men når forsikringa kom på 25 lapper i året gikk de planene i vasken Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Smakte ostepop for ikke så lenge siden. At noen frvilig spiser det er hinsides min forståelse. Noe så ekkelt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ostepop er godt 1 gang i året. Har ikke spist det siden konfirmasjons møtene med presten når jeg komfa meg. Jeg fikk lyst på KIMS, men får ikke tak i Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Munnen min er en søppelkasse når det kommer til mat. Og det er ikke akkurat noen kildesortering Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Skjønner det utifra din avatar Meen til Mc'ern Endret 6. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det kan vi se på avataren din. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Får tak i Kims i Strømmen så bare kom Refsa...du kan jo bare fly og som alle vet så er luft-linja raskere enn veien Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Skulle kjøpe en når jeg var 20 år, men når forsikringa kom på 25 lapper i året gikk de planene i vasken Aner ikke hvor mye forsikringen på hans er, han bor tross alt i Sør-Afrika, men han har store planer om å oppgradere og gi meg Golf-en om jeg får lappen før han bytter bil. Sukk. Jeg som hadde store planer om å kjøpe meg en skikkelig søt liten boble. :< Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Cheez Doodles kan jeg bøtte nedpå uten problemer, det er svinegodt, men ånden man får kan jo ta livet av folk. Spesielt om man hiver i seg noen melkeprodukter samtidig / før / etter. Gjør seg forresten utmerket dyppa i oste-fondue, evt. i sjokolade. ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 bare at man klarer mat fra McD sier mye mener nå jeg...klarer ikke mat derfra, kroppen min hyler i smerte da Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hahah Amantia. Du vet jo at jeg ikke kan fly med brukket vinge Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Skulle kjøpe en når jeg var 20 år, men når forsikringa kom på 25 lapper i året gikk de planene i vasken Aner ikke hvor mye forsikringen på hans er, han bor tross alt i Sør-Afrika, men han har store planer om å oppgradere og gi meg Golf-en om jeg får lappen før han bytter bil. Sukk. Jeg som hadde store planer om å kjøpe meg en skikkelig søt liten boble. :< Du sitter ikke der og griner samt tutet over det "SLAP" Refs: ååå. da blir det vansklig Endret 6. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg klarer cheesburgeren og pommes fri. Thats it, sist jeg spiste på en mc, så spøy jeg, og ble ikke bra før etter et par timer. Never again. ( Bortsett fra i midttimen om jeg har 10 kr. ) Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Nå synes jeg at jeg fortjener en applaus, fikk ned hele fisken, var egentlig ikke så værst når den var krydra ned + at jeg tok på masse growsalt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Fisk er digg Spesielt mors Laks Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 "applaus" ..du skal også få litt naken-løping Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 ENESTE FISKEN JEG LIKER ER FISKEPINNER, UTEN TILBEHØR! DET ER KJEMPEGODT OG SMAKER MASSE Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Og du bør seriøst få sjekket smaksløkene dine, for fiskepinner er for faen ikke fisk. Den ekle fiske-ekstrakten de har sammen med den deiggreiene, fysj og føy... Bare og si det du sier der burde vært 5 dagers opphold i gapestokken Endret 6. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 ENESTE FISKEN JEG LIKER ER FISKEPINNER, UTEN TILBEHØR! DET ER KJEMPEGODT OG SMAKER MASSE Slutt å rop Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Foretrekker helst fisk som det er gjort noe med, feks torskegryte. Eneste fisken jeg kan spise "ren" er laks og annet rødt kjøtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg