FrankBjarne Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Digg å våkne opp klokken 13:00 med helt blå himmel og kjølig rom Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Faen, nå starter jeg å få diskusjon.no syndromet. Heldigvis fant jeg fram marker forum som lest knappen, ellers hadde jeg følt jeg hadde måtte lest alt. phew... Hahaha, det første som slo meg var kraftig retardasjon og downs. Well yes ofcoarse Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Nei, jeg er ikke det. Jeg bare liker frukt og vann. Etter å ha kuttet ut junk, brus og godteri har jeg følt meg mye bedre. så bra slutta med sånt for 5 år sia ( ok eter burger osv av og til ) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Nom nom sitter her og drikker cola og monster. Til middag blire en hamburger Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Er ikke det bare positivt? Selvsagt, jeg bare begynner å lure på om jeg plutselig kan være kvitt hele greia! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det er jo fult mulig det da, jeg har vokst fra allergien min for appelsin og slike frukter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg savner Tomat-Ulf. : < Merkelig at jeg ikke har kjent noe som helst til allergi i år. På denne tiden pleier jeg å måtte isolere meg innendørs for å ikke få ekstreme allergiske reaksjoner. Yeah, jeg merka det ikke før i dag, men frem til jeg våkna for ca to timer siden, har jeg ikke merka noe, og jeg har vært en del ute. Hver gang det har vært sol, har jeg tilbragt flere timer under trær eller på gresset. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg savner Tomat-Ulf. : < Jeg bumper på han fra tid til annen på diverse fester i Oslo. Sånn går det når man har noe av den samme vennekretsen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Sånt er hyggelig og våkne til Crazy og Gavekort God morgen godtfolk, jeg føler meg som en oppblåst kondom i ansiktet nå Dama hadde tatt opp alle vinduene i kåken så de på soverommet blåste igjen......... Endret 6. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Sørlandschips feirer 20 års jubileum, og har 20 prosent mer potetgull i posene. Ikke galt, ikke galt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 hey, vi har et potetgull-monster her..ikke galt ikke galt Men seriøst, det er bare flott for de som elsker potetgull...noe du gjør slik jeg forstår Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Sørlandschips ja, de driver faktisk utrolig god markedsføring, husker vi drev å analyserte dem i fjor. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 om nom nom. Eplekake til frokost er win. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Mamma skal lage pannekaker til meg om 15 min Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg skal lage burger til meg snart Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Snart middag her også, grillet fisk, og noe pølser tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 ikke dumt det heller, godt noen av oss enda har fornuften i behold og spiser godt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Og jeg skal lage toast. Seffern i vaffeljern. ;D Jeg savner Tomat-Ulf. : < Jeg bumper på han fra tid til annen på diverse fester i Oslo. Sånn går det når man har noe av den samme vennekretsen Ooh. Kos. ^^ Sørlandschips feirer 20 års jubileum, og har 20 prosent mer potetgull i posene. Ikke galt, ikke galt Sikkert digg for dem som liker sånt, ikke noe for meg riktignok. Jeg kan bruke flere måneder på en liten pose potetgull. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hvordan er det mulig og ikke like potetgull lurer jeg på Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg bruker maks 1 time på en pose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg