Mikkel™ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg sovna som normalt klokka 11 og våkna av meg selv med sprengt blære klokka halv ni Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Enda en fantastisk dag med sol, musikk og bare slappe av Snart besøk av en veninne også. Vi skal spise iiis Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg sitter på terassen, spiller musikk, soler meg, drikker brus og eter vårruller Og jeg planlegger å ikke gjøre noe mer enn det i hele dag! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Har spist eplebiter med kanel og litt honning, jeg. Samt en stor mengde med vann. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Eple med honning er meget godt Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ikke noe sol her "her", også kjent som Bardufoss? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det er jo ikke kjedelig. Det er sykt avslappende og deilig. Null stress, null bekymring. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 sjuk, kitty? var å testa no greier til eksamensuka i morra, og fant ut at ene programmet jeg må bruke har gått ut på dato. bra jeg sjekka så jeg rakk å si ifra Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Nei, jeg er ikke det. Jeg bare liker frukt og vann. Etter å ha kuttet ut junk, brus og godteri har jeg følt meg mye bedre. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Faen, nå starter jeg å få diskusjon.no syndromet. Heldigvis fant jeg fram marker forum som lest knappen, ellers hadde jeg følt jeg hadde måtte lest alt. phew... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Faen, nå starter jeg å få diskusjon.no syndromet. Heldigvis fant jeg fram marker forum som lest knappen, ellers hadde jeg følt jeg hadde måtte lest alt. phew... Hahaha, sånn har jeg det noen ganger Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Rart, første gangen jeg fikk det i dag, bare gikk inn på mine innlegg, også måtte jeg bla en side bakover for å finne min sist leste tråd, da ble jeg bare redd for at jeg hadde gått glipp av noe stort. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Gah, I'm pollenated. Det er tett og renner og svir og klør rundt om i huet mitt. Fantastisk! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Nei, jeg er ikke det. Jeg bare liker frukt og vann. Etter å ha kuttet ut junk, brus og godteri har jeg følt meg mye bedre. Hei! Kunne jeg få kjøpt litt av viljestyrken din? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Merkelig at jeg ikke har kjent noe som helst til allergi i år. På denne tiden pleier jeg å måtte isolere meg innendørs for å ikke få ekstreme allergiske reaksjoner. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Dari: Jeg tror egentlig ikke at det går på viljestyrke i mitt tilfelle. Det har gått sakte og gradvis. Klarte det ikke i starten, men etter en stund bare begynte jeg å like andre ting bedre. Helt rart å drikke brus nå f.eks. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Faen, nå starter jeg å få diskusjon.no syndromet. Heldigvis fant jeg fram marker forum som lest knappen, ellers hadde jeg følt jeg hadde måtte lest alt. phew... Hahaha, det første som slo meg var kraftig retardasjon og downs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg