2ore Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Søndag og klar for en time med It's Always Sunny in Philadelphia før jeg legger meg! Trolig den morsomste serien noensinne. Absolutt helt enig. Går igjennom serien for andre gang nå. Like morsomt som første gang! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Tirsdag her. Enten har du vært våken for lenge\puttet i deg for mye av noe...eller så er du i et annet land Lenke til kommentar
nnys Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Tirsdag her. Enten har du vært våken for lenge\puttet i deg for mye av noe...eller så er du i et annet land Whaaaat? Edit: Åja, neh. Jeg er i Norge. Skal til Tusenfryd på tirsdag, serru. Weee... Endret 6. juni 2010 av ~Angelica Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Natta. Someone fra lillestrøm her, som skal på klassetur til oksenøen på mandag? Nei, men bor i Fetsund (nabobyen til lillestrøm), og skal til Tusenfryd på mandag Fetsund? By? Hva har du røkt? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 tihi, hva gjør man ikke om kveldene. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Natta. Someone fra lillestrøm her, som skal på klassetur til oksenøen på mandag? Nei, men bor i Fetsund (nabobyen til lillestrøm), og skal til Tusenfryd på mandag Fetsund? By? Hva har du røkt? De har vel vært så heldig og få stempel som by etter ordførern hadde seg med den rette personen, slik som alle andre byer med ca.100 personer Endret 6. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Sover du aldri du Fluesoppen! Føler du alltid vandrer på forumet om natta! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Sover veldig lite..eller sliter med og sovne pga. de medisinene jeg går på Men jeg er en nett-narkoman, og tar imot alle ting som "nerd, sitter for mye på pcen" og slike ting som komplimang for det betyr at jeg holder meg i skinnet og er rusfri ihvertfall. For hadde jeg falt utpå igjen så hadde jeg aldri vært innom her. For min sin del så har forumet her gitt meg utrolig mye, mange kanskje ler av det.....men og være voksen samt skal bygge nytt nettverk er ikke det letteste...for meg ihvertfall. Samt jeg har fått noen av mine beste venner i dag her, bor i andre byer...men hva så. Jeg vet de tenker på meg og jeg tenker på dem. Og dette ble et alt for langt innlegg Edit: De gode vennene jeg hadde er døde, en lever...men han driver med ting som jeg er ferdig med og lagt bak meg. Endret 6. juni 2010 av Amanita Muscaria 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Ahh! Da skal du være unnskyldt! Edit: Det er godt å høre at du holder deg på rett kjør Fluesoppen, og får deg trygge venner som ikke drar deg inn i ting som kan ødelegge livet ditt! Kondolerer for de gode vennene du mistet! Endret 6. juni 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Var ikke ment som forsvar, mer en forklaring hvorfor du ser meg så ofte :!: Men nå skal jeg prøve og få meg litt søvn, så får alle DNFK-brukere og andre som bare titter innom ha en god natt eller kanskje du er på vei fra byen med ei dame\fyr...kos deg..uansett ha en god natt\morgen videre Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Soppen er i alle fall noen eg ser opp til her inne, og som eg har lært mye av!.. Litt random, men ok. Natta folkens! ^^ Sove mer nå. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) *dobbelpost, elendige forum... Kanskje serverene skulle hatt en omgang med LN2-klokking* Endret 6. juni 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Soppen er mitt OC-idol! Han og DP! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ah ... Herlig dag / kveld / morgen. Starta med besøk av søstrene sisters, så grilling, de stakk, jeg grilla videre med gode venner, vi stakk inn til meg og voersa, stakk på byen (noe jeg egentlig ikke hadde penger til, men skitt au, man er jo sosial, det er alt som teller, får heller la være å spise), endte på voers hos et trivelig ektepar, med bl.a. medlemer fra metal-bandet No Dawn, ble trua med bank og svarte at jeg gav faen da ene duden sa han hadde banka mindre folk enn meg, for jeg hadde blitt banka av større folk enn han, og han ble imponert av svaret og spanderte røyk på meg og vi prata skit lenge, og så spanderte vertene øl og jeg prata whisky og spill med en av de, noe jeg i og for seg hadde prata med andre om siden vi dro på byen, så alt i alt. En meget god kveld! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Fy faen. Dra hjemmefra sju på en søndag dreper meg litt innvendig merker jeg. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Våkna halv 8 og ikke få sove mer er ikke så gøy <,< Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Sjur: En vellykket kveld med andre ord. Føles ikke rett å være våken klokken ni på en søndag. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 vært oppe i over en time alt jeg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 JEg våkna halv ni. Nettop sett på Jakten på nyrestenen på NRK1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg