Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Søndag og klar for en time med It's Always Sunny in Philadelphia før jeg legger meg!

Trolig den morsomste serien noensinne.

Absolutt helt enig. Går igjennom serien for andre gang nå. Like morsomt som første gang!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tirsdag her. :w00t:

Enten har du vært våken for lenge\puttet i deg for mye av noe...eller så er du i et annet land :tease:

Whaaaat? :hmm:

Edit: Åja, neh. Jeg er i Norge. Skal til Tusenfryd på tirsdag, serru. Weee...

Endret av ~Angelica
Lenke til kommentar

Natta.

Someone fra lillestrøm her, som skal på klassetur til oksenøen på mandag?

Nei, men bor i Fetsund (nabobyen til lillestrøm), og skal til Tusenfryd på mandag :hmm:

Fetsund? By? Hva har du røkt? :dontgetit:

De har vel vært så heldig og få stempel som by etter ordførern hadde seg med den rette personen, slik som alle andre byer med ca.100 personer :tease:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Sover veldig lite..eller sliter med og sovne pga. de medisinene jeg går på :hrm:

Men jeg er en nett-narkoman, og tar imot alle ting som "nerd, sitter for mye på pcen" og slike ting som komplimang for det betyr at jeg holder meg i skinnet og er rusfri ihvertfall.

For hadde jeg falt utpå igjen så hadde jeg aldri vært innom her.

For min sin del så har forumet her gitt meg utrolig mye, mange kanskje ler av det.....men og være voksen samt skal bygge nytt nettverk er ikke det letteste...for meg ihvertfall.

Samt jeg har fått noen av mine beste venner i dag her, bor i andre byer...men hva så.

Jeg vet de tenker på meg og jeg tenker på dem.

Og dette ble et alt for langt innlegg :blush:

Edit: De gode vennene jeg hadde er døde, en lever...men han driver med ting som jeg er ferdig med og lagt bak meg.

Endret av Amanita Muscaria
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ahh! Da skal du være unnskyldt!

Edit: Det er godt å høre at du holder deg på rett kjør Fluesoppen, og får deg trygge venner som ikke drar deg inn i ting som kan ødelegge livet ditt! Kondolerer for de gode vennene du mistet!

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Ah ... Herlig dag / kveld / morgen.

Starta med besøk av søstrene sisters, så grilling, de stakk, jeg grilla videre med gode venner, vi stakk inn til meg og voersa, stakk på byen (noe jeg egentlig ikke hadde penger til, men skitt au, man er jo sosial, det er alt som teller, får heller la være å spise), endte på voers hos et trivelig ektepar, med bl.a. medlemer fra metal-bandet No Dawn, ble trua med bank og svarte at jeg gav faen da ene duden sa han hadde banka mindre folk enn meg, for jeg hadde blitt banka av større folk enn han, og han ble imponert av svaret og spanderte røyk på meg og vi prata skit lenge, og så spanderte vertene øl og jeg prata whisky og spill med en av de, noe jeg i og for seg hadde prata med andre om siden vi dro på byen, så alt i alt. En meget god kveld! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...