TheKims Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ja, hva GJØR egentlig boksere hvis det bare klør som et helvete i øret akkurat når Round 1 bjella går? Tipper de bare lar det klø. Ikke mye å gjøre med saken der og da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Men noen ganger klør det sånn at det bare blir værre og værre hvis du ikke klør der. Akkurat som hvis du er skikkelig pissetrengt går det ikke bare vekk hvis du holder deg. Det blir bare vondere og vondere. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 På slutten ble en politimann runket mens han hadde en kniv mot strupen. Til slutt måtte de skyte kjerringa i hodet. Blod, gørr og beinsplintrer sprutet både hit og dit. Også på politimannen som satt der med hånden hennes fremdeles med et godt tak rundt kuken sin. Hva er det du snakker om? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 En bok hun har lest på forrige side. Boka jeg leser nå handler om alver og dverger og troll og barbarer. Nærmere bestemt Koselig, er som å lese en historie fra Baldurs Gate. Som jo også er i Forgotten Realms-landene. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Den siste boken jeg leste, Coa. Ikke weird i det hele tatt, neida. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Slutt å snakke om kløing. Begynner å klø over alt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Tror astronauter tar et dypt drag med luft, skrur av seg hjelmen, klør seg for å og sette på seg hjelmen Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 hmm, siste boka jeg leste var Innfødte skrik, men jeg får vel starte å lese darren shan serien igjen etterhvert. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Noen som vet om klesbutikker og lignende er åpent på søndager i Oslo? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Noen fra lillestrøm som skal til Oksenøen på mandaG? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Tror astronauter tar et dypt drag med luft, skrur av seg hjelmen, klør seg for å og sette på seg hjelmen Haha Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Nei, nå er det leggetid for mitt vedkommende. Natta, folkens. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Natta. Someone fra lillestrøm her, som skal på klassetur til oksenøen på mandag? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) *Gleder seg til å jobbe på en søndag, spesielt når det er meldt sol og 20 grader ++* Endret 5. juni 2010 av HansiFansi Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Natta. Someone fra lillestrøm her, som skal på klassetur til oksenøen på mandag? Nei, men bor i Fetsund (nabobyen til lillestrøm), og skal til Tusenfryd på mandag Lenke til kommentar
2ore Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Søndag og klar for en time med It's Always Sunny in Philadelphia før jeg legger meg! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Søndag og klar for en time med It's Always Sunny in Philadelphia før jeg legger meg! Trolig den morsomste serien noensinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg