Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

whoho! Wedding Crashers! LETT! Hadde jeg vært i området

Er heller ikke noe fan av de utestedene, da foretrekker jeg lille london og lignende. Er kjipt når dem man drar sammen absolutt skal dit.

Jepp lille er ganske koseligt! Har foresten fått stor sans for "Familie". Den er ikke så stor, og det er ganske god musikk der :)

Ja, familien var jeg på for et par ganger siden, der var det okey! da fyrte dem i peisen så fikk varmet oss opp litt :p

Familien er fantastisk!

Det er mitt favoritt-utested i hele Norge!

Jeg har vært der så mange ganger og kjenner fyren som driver det. Barndomskompis. ^^

Men faen, har fått en dårlig nyhet. Grandonkelen min har fått full spredning av kreft i kroppen og har visst bare 3-4 måneder igjen. Suger maks! Han var den største festløva jeg noen sinne har kjent.

Ingen kunne feste som gamle dr. Vaage.

Det er en grunn til at vi kaller Vestfossen for Festfossen. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åååå. Kjeder meg med prosjekt(etter eksamen!)

Noen av dere som har lyst til å fortelle meg noen viktige hendelser mellom 1956 og 1967? Med tanke på den kalde krigen.

Har skrevet om: Romkappløpet, Cuba-krisen og Berlinmuren. Men trenger 1 til. Noe som har en ide?

Lenke til kommentar

Jeg ser han nesten hver dag på bussen, han kler seg alltid som en selger. Han er rimelig sær :p

Fra Bærum? :)

"Rimelig" er vel å underdrive?

Hans største mål er å vinne Paradise nå da. Han har store planer om å være med der.

Til dere uvitende fjols. Link til nettsiden hans

Nææææ! Simenmannen! Han er litt sær, ja :p

Så han på Turbonegerkonsert iført, lysende oransje sko og shorts, med bukse under ... :D

Lenke til kommentar

Han var jo... spesiell

Han stalker meg litt. I tillegg har han den merkeligste klesstilen du kan finne. Lysegule korte D&G shorts kombinert med lang hettegenser slik at man ikke ser shortsen og det ser ut som han ikke har på seg noe bukser/shorts er noe av det han har gått i den siste uken.

Lenke til kommentar

Det er stort sett de "spesielle" som blir noe stort også. Mens alle andre som bare følger etter resten av flokken jobber på Rimi og bensinstasjoner eller telefonselgere.

Det er stort sett de "spesielle" som blir noe stort også. Mens alle andre som bare følger etter resten av flokken jobber på Rimi og bensinstasjoner eller telefonselgere.

050405_einstein_tongue-widec.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...