Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Noen som skal ut i trondheim? Jeg skal Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Heldige er dere som skal på Lady Gaga konsert.. *vil også* Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hvordan kjennetegne en gaga sang? Hun har alltid med Lady gaga i starten av sangen. Eller bare gaga. Som den sangen der ho synger ompalompa ladya gaga Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Noen som skal ut i trondheim? Jeg skal Fun! Byen i kveld? Har aldri truffet noen fra forumet før Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hører på pokerface, også kommer fyren på hybelen (han er rundt 60) og sier "Lady Gaga. Den er fin" Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Liten aning enda, men skal på fors på Ila om ikke så lenge nå. Dei bruka å dra på DT/crash/Gossip... Dei plassan er jeg rimelig lei av. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Noen som skal ut i trondheim? Jeg skal Fun! Byen i kveld? Har aldri truffet noen fra forumet før Blir nok byen etterhvert ja, destinasjon er heller usikkert hvor skal du? Hører på pokerface, også kommer fyren på hybelen (han er rundt 60) og sier "Lady Gaga. Den er fin" haha, søtt =) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Godt med mat nå som man ikke har spist siden klokken tolv i går. Kjørte på med en 350-450 grams burger da men... Hva skjer med rettskrivningen min nå? gått isteden for godt Endret 5. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Skulle meddele for sminkediskusjonen at søsteren til Jonas(Nopros) har 5 forskjellige lipglosser på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Er heller ikke noe fan av de utestedene, da foretrekker jeg lille london og lignende. Er kjipt når dem man drar sammen absolutt skal dit. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg vil ansèe fem forskjellige lipglosser på samtidig som mange. Spesielt med tanke på at hun er tredjeklassing. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Har desverre ikke penger til å betale, men om du kjører meg fra KBS til Ila rundkjøringen, så skjylder jeg deg en tjeneste Sorry men kan ikke før ca klokka 21 tror jeg. Låner bil så penger det driter jeg i Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 rykter i profilen: er det good eller er det bad? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 ja men om jeg ikke har kommet meg videre så kjører du? Er sykt dårlig med bussopplegg fra KBS til Osloveien Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 good. Det er hvis noen plusser deg på et innlegg du har skrevet Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg bringer telegram fra Nopros: Jonas (Nopros, that is) søker venn til å hjelpe han i de nærmeste timene. Jonas er i bryllup og har det trist. Jonas kan finnes i Sogn Kolonihage, Oslo. Send en melding på 99470653 hvis du er interessert eller ønsker å slå av en prat. Gogogo! (Copy-paste wheelman sin post, på request av Jonas.) Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 good. Det er hvis noen plusser deg på et innlegg du har skrevet ahh nice Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 whoho! Wedding Crashers! LETT! Hadde jeg vært i området Er heller ikke noe fan av de utestedene, da foretrekker jeg lille london og lignende. Er kjipt når dem man drar sammen absolutt skal dit. Jepp lille er ganske koseligt! Har foresten fått stor sans for "Familie". Den er ikke så stor, og det er ganske god musikk der Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg bringer telegram fra Nopros: Jonas (Nopros, that is) søker venn til å hjelpe han i de nærmeste timene. Jonas er i bryllup og har det trist. Jonas kan finnes i Sogn Kolonihage, Oslo. Send en melding på 99470653 hvis du er interessert eller ønsker å slå av en prat. Gogogo! (Copy-paste wheelman sin post, på request av Jonas.) Det er 5 min fra bussen herfra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg