b-real Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg er ganske kul når jeg er naken, altså Det er jeg også. Noen ganger så labber jeg naken rundt nesten hele dagen fordi det er så deilig med luft på pungen. Leiligheten min er nesten et mini-naturist-reservat. Er jo ikke mye jeg trenger å kle på meg for hvis ikke jeg skal ut eller noe. Eneste er at det kanskje er en fordel å kle på seg om man f.eks. skal steike bacon. Iallefall ta på seg et forkle, trenger ikke å gå helt av skaftet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 "gå helt av skaftet"...in the nude..hmmmm. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) om man går hjemme naken har vel du ikke en dritt med å gjøre da så om man vil stå og steke bacon naken så be my guest..hadde tatt på meg et håndkle slik at man ikke får fett som spretter på "lillebror" Ja Bytex, man tar virklig av når du går naken hjemme :!: Endret 5. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Sminke kan være sykt fint...som du har vist meg flere ganger Eple:) Så har du de med betong-tykt pudder lag osv. som ser ut som de har falt i malingsspannet :!: Ntaw, takk. Ja, det er fryktelig mange av dem på skolen. Jeg ser på dem etter gymmen når de har dusjet og tenker "Hallo. Du har ikke dårlig hud. Du har ikke behov for mye sminke." og etter ti minutter er hun ferdigsparklet. "gå helt av skaftet"...in the nude..hmmmm. Foretrekker du å gå på skaftet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Lite sminke ftw! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Så sier de får mye kviser...det er rart når huden faen meg ikke får puste engang :!: Eple: Vil du heller sette deg på skaftet da Endret 5. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg er 99% el naturale! Kom og ta meg bitches! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hva syns folket om min nye avatar? Nice, men liker de best kvadratisk egentlig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det klør noe jææævlig i nesaaa...faaens dritallergi! Brenn i helvette. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Grillings med søstrene sisters var kos, til tross for at Tornerose satt i bilen mesteparten av tiden pga. akutt vepseskrekk. Vepsen var ikke stor eller i nærheten av oss engang. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Lurer på om jeg er allergisk mot noe. Klør som svarte f i nesa noen dager Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det klør noe jææævlig i nesaaa...faaens dritallergi! Brenn i helvette. Har det sånn selv. Hater allergi. Men det funker med Zyrtec Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det klør noe jææævlig i nesaaa...faaens dritallergi! Brenn i helvette. Det er derfor Gud skapte allergimedisin. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Reseptbelagte allergimedisiner ftw. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Dere må ha artige slekts-treff Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Noen som skal ut i trondheim? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Hva syns folket om min nye avatar? Nice, men liker de best kvadratisk egentlig. Skal fikse det, er forresten min nye tattoo-idè Har alltid ville hatt en joker-piece, siden mange ser på meg som jokern fra tarotkortene. Så tenkte og dra den litt lengre siden den blir over ribbe-beina så blir den stor og kan ha masse detaljer. Gavekort: Kommer med pluggen min :!: mrlinu: Har vært nok på byen i Trondheim:P Endret 5. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Noen som skal ut i trondheim? Nei, men jeg kjører Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Har desverre ikke penger til å betale, men om du kjører meg fra KBS til Ila rundkjøringen, så skjylder jeg deg en tjeneste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg