Eplefe Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det går an å se igjennom dem. Men nei, de er mer for effekten enn for solbeskyttelse. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ja, hun har liksom tatt på seg sjokkrollen Madonna hadde på 80-90 tallet. Nå er jo alt Madonna gjør politisk korrekt og fint, så da må en annen ta over. Men når Madonna jokket mot krusifikser, simulerte sex med danserne sine og snakket om å bli banket av faren sin var det minst like "ille" som det Gaga gjør nå. Effekten av å ikke se en dritt? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Du skjønner tegninga med dem Bytex, ikke vær så vanskelig nå. Man ser jo kul ut! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Man ser jævlig kul ut. Skavise, lace sunglasses, rhinestones til å bruke på ansikt og lepper og negler, da mangler jeg bare et rockin' antrekk som selvsagt skal matche the rest. Jeg tenker bustle og korsett med så høye sko at jeg knekker foten om jeg snubler. Edit: Jeg "husker" Madonna-effekten, men hun kan ikke være princess of pop når hun nærmer seg 60 med stormskritt. DET ER IKKE KULT Å VISE KUSE NÅR DEN ER MER RYNKETE ENN DEN BØR VÆRE. Endret 5. juni 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Du vet, noen må kle seg ut for å se kul ut, andre bare ER det. Begynner å bli ille når man ikke kan se forskjell på skrukken til Harald Eia og musa til Madonna, ja. Endret 5. juni 2010 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Du vet, noen må kle seg ut for å se kul ut, andre bare ER det. Well, det er et stort mellomrom mellom "kul" og Gaga.Ew-Mom still shops for you-Dork-Geek-Nerd-Don't care-Alright-Kul - - - - - - - - - - - - - - - - -Gaga. Edit: Du fikk pluss, jeg får mareritt. Endret 5. juni 2010 av Eplefe 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 I de aller fleste tilfeller må de fleste kle seg for å se kul ut. Nakne mennesker ser ofte ganske kjipe ut med visse unntak. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg vet om mennesker som ville stt kule ut i en t-skjorte som er tre størrelser for stor og joggebukse fra Sparkjøp. Da bare er man kul. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Men når jenter jobber i 4 timer foran speilet for å se "casual", "nypult", "ikke oppstylet" ut, da er det jo litt selvmotsigelse på gang. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg er ganske kul når jeg er naken, altså Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Men når jenter jobber i 4 timer foran speilet for å se "casual", "nypult", "ikke oppstylet" ut, da er det jo litt selvmotsigelse på gang. Sant sant, og jeg som trodde du var into Ida Wulff. Eh eh Endret 5. juni 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Men når jenter jobber i 4 timer foran speilet for å se "casual", "nypult", "ikke oppstylet" ut, da er det jo litt selvmotsigelse på gang. Jeg skal med hånden på hjertet innrømme at jeg aldri har brukt fire timer på å se noe som helst ut. Med mindre du regner med tiden jeg bruker på å lage hårpynt/klær/lignende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Søstra mi kan være sånn. Jeg sliter med å få henne med ut døra fordi hun går inn på badet og begynner å sminke og dille seg til bare for å gå en tur ut i byen midt på dagen. Også blir hun "for sminket", da må hun inn igjen og sminke seg ned. Halllp. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg er ganske kul når jeg er naken, altså Jeg kan aldri være naken, har for mye pels på magen og ryggen XD Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Søstra mi kan være sånn. Jeg sliter med å få henne med ut døra fordi hun går inn på badet og begynner å sminke og dille seg til bare for å gå en tur ut i byen midt på dagen. Også blir hun "for sminket", da må hun inn igjen og sminke seg ned. Halllp. Sånn er min og.. hun er 14 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg bruker 30 sekunder på badet. Pisser, vasker hendene og kleiser i noe paste. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg bruker lang tid. Vel, det eneste jeg gjør er jo å pisse, pusse, vaske trynet og slenge dritt i håret, men jeg er ufattelig sløv på morran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg