Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bringer telegram fra Nopros:

Jonas (Nopros, that is) søker venn til å hjelpe han i de nærmeste timene. Jonas er i bryllup og har det trist. Jonas kan finnes i Sogn Kolonihage, Oslo. Send en melding på 99470653 hvis du er interessert eller ønsker å slå av en prat.

Gogogo!

Jonas ønsker virkelig noen å snakke med.

Lenke til kommentar

Sånne snutter funker fordi hjernen blir lurt til å høre ordene vi ser i underteksten. Funker på den serbiske MGP-låten også. Men hvis du ikke ser noe undertekst, kobler du ikke teksten mot norske ord. Bård Tufte & Co gjorde også det der med pakistanske sanger, og når du faktisk ser teksten under høres ordene norske ut. Men uten tekst blir det bare en sang du ikke forstår.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Kjipt at det er overskyet, vil sole meg mer

her kunne det ikke vært mer åpent på himmelen men alikavel sitter jeg her inne på dataen :p

har sommerferie hele juli så da skal jeg være ute en god del anyways

Kom deg ut i sola, insta!

I know that we are young.And I know you may love me.

But I just can't be with you like this anymore. Alejandro.

Lenke til kommentar

Om alt bare hadde vært Gaga :(

Det hadde vært litt trist det og. Jeg holder på å lage meg blondesolbriller til konserten. :wee:

Fantastisk! Synd jeg ikke har noe stæsj jeg kan dra med meg på konserten. Får vel bestille en t-skorte els. Tror sannelig jeg skal spille litt The Fame Monster på anlegget nå. Gaga humør!

Lenke til kommentar

Hun hadde jo god timing med blod/drapsshowet sitt samme dag som gærningen gikk rundt i Cumbria og skjøt 25 stk og drepte 12 :p Masse PR.

"Å nei min stakkars fjortenåring datter får varige men av å se Gaga med fakeblod på kroppen!"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...