Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt både Helloween og Iron Maiden coveren før. Det som gjorde suksess var at i 1973 MÅTTE du være virtuos musiker for å kunne spille rock, det var enten ekstremt komplisert progrock eller tung stadionrock ala Rush, Deep Purple, Black Sabbath med brilliante gitarriff og soloer, og eviglange keyboard/orgelsoloer. Så kommer disse gærningene med noe HELT annerledes, men fortsatt rocka. Klart det slo an.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol, jeg kjørte til byen istad med scooteren og parkerte nede ved havna.. Idet jeg parkerte begynte en vietnamesisk dame og hennes norske mann og prate til meg.. "Hvor mange kubikk? Går den fort? Hvor mange gir er den?" Så jeg måtte jo si det som det var.. Det hele endte med at de stod og prata til meg i 10 minutt om barnevernet og hvordan de hadde stjelt barna deres... Merkeligste diskusjonen jeg noengang har hatt. :p

Etter de var ferdig sa jeg bare "ok" og så gikk jeg. :tease:

Lenke til kommentar

Jeg bringer telegram fra Nopros:

Jonas (Nopros, that is) søker venn til å hjelpe han i de nærmeste timene. Jonas er i bryllup og har det trist. Jonas kan finnes i Sogn Kolonihage, Oslo. Send en melding på 99470653 hvis du er interessert eller ønsker å slå av en prat.

Gogogo!

Folk var sannelig trivelige på jobb idag!

Jasså? Hvordan gikk det med kyllingen?

Lenke til kommentar

Vært en tur til sentrum idag. Kjipt at det har blitt litt kaldere i luften og ikke helt shorts-vær. Kjøpte Where's my jetpack etter å ha lest en anbefaling. Arti bok ^^

Forresten så fann jeg ut at jeg hadde bestilt feil HK til mediecenter-pcen og må returnere :( (kjøpe visst vanlig atx, mens kabinettet er matx)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...