Bytex Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Jeg har hørt både Helloween og Iron Maiden coveren før. Det som gjorde suksess var at i 1973 MÅTTE du være virtuos musiker for å kunne spille rock, det var enten ekstremt komplisert progrock eller tung stadionrock ala Rush, Deep Purple, Black Sabbath med brilliante gitarriff og soloer, og eviglange keyboard/orgelsoloer. Så kommer disse gærningene med noe HELT annerledes, men fortsatt rocka. Klart det slo an. Endret 5. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 mMmm ... Nå hadde det gjort seg med en kald Guinness i grunn. Fra fat. Evt. noen flasker Starobrno. Ja ja, det man ikke har, får man heller drømme om ... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg planlegger å svette på mandag. Og til neste helg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Lol, jeg kjørte til byen istad med scooteren og parkerte nede ved havna.. Idet jeg parkerte begynte en vietnamesisk dame og hennes norske mann og prate til meg.. "Hvor mange kubikk? Går den fort? Hvor mange gir er den?" Så jeg måtte jo si det som det var.. Det hele endte med at de stod og prata til meg i 10 minutt om barnevernet og hvordan de hadde stjelt barna deres... Merkeligste diskusjonen jeg noengang har hatt. Etter de var ferdig sa jeg bare "ok" og så gikk jeg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg planlegger å svette på mandag. Og til neste helg. Sant. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Se der kommer søstrene sisters på besøk også. Faen meg på tide. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Har du tatt deg en titt ut vinduet i dag skippy? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Sitter på terrassen Refsa, og skal ned i sentrum strax, er konsert ikveld E: Da gikk jeg. Endret 5. juni 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) kul sang Kos deg Skippy Endret 5. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Er tilbake en liten tur, nerden i meg måtte en tur på diskusjon.no! Kjøpt meg nye klær. Ikveld er det konsert! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det er sånn festival, og på ungdomsklubben er det noen band som skal spille Bla. mitt gamle band. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Kjipt at det er overskyet, vil sole meg mer Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Folk var sannelig trivelige på jobb idag! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg bringer telegram fra Nopros: Jonas (Nopros, that is) søker venn til å hjelpe han i de nærmeste timene. Jonas er i bryllup og har det trist. Jonas kan finnes i Sogn Kolonihage, Oslo. Send en melding på 99470653 hvis du er interessert eller ønsker å slå av en prat. Gogogo! Folk var sannelig trivelige på jobb idag! Jasså? Hvordan gikk det med kyllingen? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Vært en tur til sentrum idag. Kjipt at det har blitt litt kaldere i luften og ikke helt shorts-vær. Kjøpte Where's my jetpack etter å ha lest en anbefaling. Arti bok ^^ Forresten så fann jeg ut at jeg hadde bestilt feil HK til mediecenter-pcen og må returnere (kjøpe visst vanlig atx, mens kabinettet er matx) Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Dakar Jonas Vi må redde han! Har savnet han på msn idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg