Mikkel™ Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 THIS is nice! ene sauen jeg knipsa bilde av 3 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Faen jeg er glad han fant seg ny dame, fordi det viser seg at senga er hennes, og hu skal ha ny elns. Og han skulle visst studere der hu bor. Dæven, det var bra kvalitet på bildet :O Jeg liker ikke sauer. Henviser til episode som liten. Jeg skulle mate en sau med salt (wtf?), og holdt hånden litt sånn bua, og sauen beit meg. Hardt. Endret 5. juni 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Du var faktisk VELDIG god til å ta bilder Mikkel, Credz. Du fikk + av meg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Du var faktisk VELDIG god til å ta bilder Mikkel, Credz. Du fikk + av meg. Skal sies at sauen der var rimelig kosesjuk og . Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Skal sies at sauen der var rimelig kosesjuk og . Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Føkk deg nuhause :-------------D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 6 dager igjen til jeg er ferdig på skolen, to uker til jeg har ferie. Woo! ^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Så sinnsykt awesome. http://www.youtube.com/watch?v=bpV5InLw52U Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Aleks, I know! Mikkel, nei. Bare, nei. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Aleks, I know! Mikkel, nei. Bare, nei. Synd at de ikke slo skikkelig igjennom :/ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Focus Hokus Pokus rimer på hverandre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) De kom jo #20 i UK og #9 på hitlistene i USA i 1973, så "aldri slo gjennom" er vel litt feil. Og ikke minst, sjekk alle coverversjonene, alt fra Vanessa May til Iron maiden. Bare fordi dere ikke har hørt om den betyr ikke at andre ikke har det http://en.wikipedia.org/wiki/Hocus_Pocus_(instrumental) Endret 5. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Er så epic når han plystrer :!: Sjekk ut den nyere versjonen: Legg merke til at de må dele på syngingen siden han ikke klarer de høyeste vokalene lenger. Legg spesielt merke til 1.58-->, ikke helt det samme :!: Endret 5. juni 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 De kom jo #20 i UK og #9 på hitlistene i USA i 1973, så "aldri slo gjennom" er vel litt feil. Og ikke minst, sjekk alle coverversjonene, alt fra Vanessa May til Iron maiden. Bare fordi dere ikke har hørt om den betyr ikke at andre ikke har det http://en.wikipedia.org/wiki/Hocus_Pocus_(instrumental) Hmm.. søkte litt rundt og antar du har rett^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Husker enda første gang jeg hørte låta. Var ute med et par kompiser, møtte en kompis av en av venna mine og ble med ham hjem. Da gikk det i mye digg musikk, som Hocus Pocus av Focus og Maggot Brain av Funkadelic. ^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Friday Fahrenheit sier jeg bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg