Aleks Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Haha, mens jeg trasker litt morgentrøtt bortover gangen for å finne toalettet, så snubler jeg plutselig i 1300 kroner. Han som hadde stjelt av hos hadde tydlig vis fått dårlig samvittighet og slengt de ut i gangen igjen. Hvem i alle dager stjeler så mye penger når de vet at de har dårlig samvittighet? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 kanskje han var full når han tok dem? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 kanskje han var full når han tok dem? Tviler sterkt. Kristen skole og det var et arrangement på skolen som betyr mange lærere der hele kvelden. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 da kom jesus og sa at han ikke skulle synde da. kommer bare med forslag her Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 da kom jesus og sa at han ikke skulle synde da. kommer bare med forslag her Eller så hørte han oss banne og styre over det og fikk dårlig samvittighet Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ferdig med skoleårets siste eksamen. Nailed it. Nå har jeg med andre ord sommerferie! :love: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 fuck j00 sidious Fremdeles 4 uker igjen her Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Mikkel: Hahaha. Om det er en trøst, så skal jeg faktisk begynne å jobbe på Rema 1000 om snaue to uker. Antar at du får en litt lengre ferie? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 11 dager igjen til jeg er i norge og har ferie! omg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Mikkel: Hahaha. Om det er en trøst, så skal jeg faktisk begynne å jobbe på Rema 1000 om snaue to uker. Antar at du får en litt lengre ferie? hele 4 uker! Gjett om jeg skal leve på fjellet da! Blir kun fjellturer og dugnader på hytta . Gleder meg allerede Endret 5. juni 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 heldige jævler som har ferie.. er i militæret, fins ikke ferier der (nesten) Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Mikkel: Noe å se fram til med andre ord. Satser selv på å ta en eksotisk ferie i august. Muligens Barcelona. Probin: Kondolerer. Shikaru: Endelig! Og da vender du ikke tilbake til Danmark igjen? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 heldige jævler som har ferie.. er i militæret, fins ikke ferier der (nesten) Da må du inn i luftforsvaret. Makan til slaskeplass Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Mikkel: Noe å se fram til med andre ord. Satser selv på å ta en eksotisk ferie i august. Muligens Barcelona. Probin: Kondolerer. Shikaru: Endelig! Og da vender du ikke tilbake til Danmark igjen? ikke på 2 og en halv måned ellerno ihvertfall. tar bachelor grad i animasjon, så har 2 år til. men jeg savner Noooooooooooorge Edit: må offre litt for utdanning Endret 5. juni 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 litt forsent nå gitt :/.. HAH. Luftforsvaret er mer slack på helvetesuka og Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Shikaru: Ser den. Er jo egentlig i samme situasjon. Litt slitsomt av og til, men som du sier, så må man iblant ofre litt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 ja det er ofte sånt trukke jeg gidder å bo i danmark når jeg er ferdig med utdanninga though makan Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Nei, har aldri likt dansk noe særlig. Synes det er fryktelig vanskelig å forstå hva de sier, men det er vel også en vanesak. Du forstår kanskje danske relativt bra nå? Verre om de ikke forstår norsk, dog. Svensk er jo meget lett å forstå, og svensker generelt forstår norsk problemfritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg