Jann - Ove Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Utdrikkingslag og paintball. Det får fram minner. Det er jævla stress å være eneste person på jobb på et sted med både gokart og paintballutleie, med 3 utdrikkningslag omtrent samtidig. Fyllekjøring i gokart er betydelig mindre gøy når man er observatør og må reparere de ødelagte kartene. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Haha, jobber du på gokart sted? Om det er i nærheten av Oslo, Can i come plox? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jobbet en sommer. Lønnen ble utbetalt så sent at det ble ikke aktuelt å fortsette. Det er for ille når man må ta kontakt med faren til sjefen for å få ting til å skje. (Familiebedrift...) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Gypsy: Feil,feil, feil. Løsningen er å få seg dame. Løsningen er å ikke få seg en slaskete gris som mener at dama skal gjøre som alt som har med vasking og matlaging å gjøre. Løsningen er at man deler på og vaske, og ikke forventer at dama skal gjøre alt. Samt at man faktisk lager mat til henne også og ikke bare omvendt. Samme gjelder alt egentlig! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Du. Jeg er klar over at sånn kommer det til å bli. Det er sånn det er i voksenlivet. La nå ungdommen(meg) ønske hva han vil Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Er det normalt at det nesten ikke smaker av hvitvin? Eller er det bare det som blir resultatet av å nyte et glass herlig Islay-whisky før man uventet får smake litt hvitvin? Sistnevnte. Da har jeg et rent og pent hjem, og det dufter friskt og herlig her. Alle rom er iskalde etter full gjennomlufting også. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Du. Jeg er klar over at sånn kommer det til å bli. Det er sånn det er i voksenlivet. La nå ungdommen(meg) ønske hva han vil Da jeg var på din alder ville jeg ha et likestilt forhold. Det man ønsker når man er på din alder former stort sett de senere erfaringene dine. Nå skal jeg klatre opp i vinduet og ta meg en røyk, så skal jeg krype inntil kjæresten min og sove. Natta, forumet. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Natta ( vil vel egentlig ha no som funker? ) Endret 5. juni 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Præhæ, jeg satt og rensa øret for ørevoks og plutselig kom middagen min ut gjennom nesa. Nasty! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Gypsy: Feil,feil, feil. Løsningen er å få seg dame. Løsningen er å ikke få seg en slaskete gris som mener at dama skal gjøre som alt som har med vasking og matlaging å gjøre. Løsningen er at man deler på og vaske, og ikke forventer at dama skal gjøre alt. Samt at man faktisk lager mat til henne også og ikke bare omvendt. Samme gjelder alt egentlig! Stu. Lag meg en sandwich. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Morgen, bishes and fishes. Da drar man på jobb. Noen må jo drive Noreg rundt mens andre sover bort lørdagen. Denne gangen er det min tur =] Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Helvete heller. Klarte nesten å forsove meg. Den jævla alarmen var satt til 7.30, men ringte aldri. Hvorfor ikke? Jo, fordi den var satt til å ringe bare på hverdager. Heldigvis våkna dama kl 8, noe som naturligvis resulterte i at jeg også sto opp. Hadde vært katastrofe om hun ikke hadde våknet da jeg har årets siste eksamen om 55 minutter. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg får ikke sove mer U want sandwich :3 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg